Gå til innhold

Er det rart jeg eksploderte for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på to som går i barnehagen. Pappaen og jeg er ikke sammen lenger, men har et ok forhold og samarbeid.

Men jeg synes aldri han tar det seriøst nok når lillegutt er syk! Vi deler på hvem som skal ha ham hjemme når han er syk, og denne gangen var det hans tur. Har hatt superhøy feber siden søndag, og hadde rundt 38,5 i hele går.

Og tror dere ikke fyren ville ha ham i barnehagen i dag hvis han var feberfri? Enda han har friuke på jobb!!! Jeg sa at lillegutt absolutt ikke burde i barnehagen, og at en feberfri dag før tilbake er barnehagens (og legens) anbefaling. Som sagt, jeg holdt på å eksplodere.

Jeg sa det var totalt uaktuelt å ha ham i barnehagen idag, da fikk heller jeg være hjemme.

Hvordan hadde dere reagert på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - det var nok mer en teaser for å få folk til å lese. Jeg har ganske lang lunte, men tent på, det var den!

:-)

Skrevet

Det er hans rett å se guttens form ann når han har han - og hvis ikke han er i total mangel på fornuftig dømmekraft kan det vel hende at avgjørelsen ikke var helt på jordet ...?

Hadde JEG hatt ferie, hadde jeg valgt å holde barnet hjemme en dag til for å komme seg, og for kosens skyld :-)

- men jeg syns ikke det er ille at han sender gutten i barnehagen hvis han er i full fart og god form. Da er han jo frisk:-)

Skrevet

Ja, det hørtes jo rimelig egoistisk ut av han... =/

Skrevet

Jeg hadde nok blitt irritert, spesielt siden han har fri og kan ha gutten hjemme.

Skrevet

mannen min sendte moa til ei venninne av meg (hun fungerte som dagmamma en liten stund) selv om moa var syk kvelden i forveien. da jeg kom hjem fra sykehuset den dagen dette skjedde så hadde moa blitt ganske dårlig i løpet av dagen og burde aldri vært ute av huset i det hele tatt. så jo de neste dagene at hun ikke var i nærheten av å være frisk.

selv om et barn er feberfritt om morgenen sp kan det fort endre seg. er vel derfor de skal holdes hjemme en ekstra dag.

en del mannfolk har ne tendens til å tenke fram til nesetippen og skynde seg litt vel mye med å komme seg på jobb. men din skulle jo ikke dit engang han da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...