77modell Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Vi var hos HS for et par dager siden å jeg spurte. Ho sa at om ungen har lyst på å ikke brekker seg er det ingenting i veien for å gi litt av det. I små biter selfølgelig. Tulla mi er 6.5mnd. Så det så!!!!!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 har noen sagt noe annet??hahahah... uansett så vet jo du hva som er best por ungen din..mine fikk brød når de ble 7mnd de...gikk så fint c...jeg hadde ikke spurt noen om dette,bare gav de....=)=) gi tulla di brød du,det er så kost å gi dem det,namnam vettu...hehe..
77modell Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei Maria!!!! Leenge siden jeg har sett noe til deg! Men så skal det sies at jeg er ikke inne så mye som før heller! Var litt mer på BIM ja:) Hvordan går det med dere?? Her går det kjempe bra. (Diskusjonen om brød var vel under den tråden om rutiner. Hvordan dagen til bebiene er.)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 åja..riktig..=) Nei,jeg er ikke noe serlig her inne jeg heller..mye tull her..hehe.. Vi har det så bra..Bare koser oss vi..Jentene er snart 9mnd nå..tida går sykt fort..huff..hva heter jenta di?husker deg,men husker ikke så mye mer..hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå