Icedancer Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 ......det var å ha vært på ul. Ser nå at jeg sikkert var mer nervøs en jeg ville innrømme over for meg selv. Og synes bare det blir kjekkere og kjekkere å tenke på at denne gangen er det ei jente der inne i magen. Har gutt fra før, men hadde selvsagt vært glad for gutt også da, men det blir liksom litt anderledes nå med tanke på at det blir en av hver sort. Så fint!!! Føler jeg har kommet inn i min egen lille lykke-verden etter at alt så så bra ut på ul i går:)
Icedancer Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2008 Skulle jo selvsagt være "kommer liksom IKKE over...."
ie28 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Det kan jeg tenke meg. Skal om 1 uke og gleder meg stort =) Er kjempenervøs og gleder meg til å slippe å engste meg for om alt er slik det skal være. Synes jeg har gjort det lenge nok - og nå vil jeg begynne planlegging av utstyr
Icedancer Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Ja du har mye å glede deg til. Og bare tenk på alle de nusselige klærne vi nå faktisk ikke lenger bare trenger kikke lengselsfult på, men faktisk kan kjøpe litt av uten å få dårlig samvittighet:) Håper du får en like fin opplevelse av ul som vi hadde. Jordmoren var super, sååå omtenksom og flink til å forklare. Du må ha masse lykke til, håper vi hører fra deg etter du har vært der.
Lottes mamma Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Skal på UL i morgen. Gru-gleder meg voldsomt. Uff, tenk om ikke alt er bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå