Gå til innhold

Jeg blir gal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har en gutt på 7 mnd. og barne faren syker meg ut. Han forstår ingenting. Gir meg skyldfølese hele tiden. Det er jeg og kunn jeg som har skyld i allt.. Jeg som snakker feil, lager krangling, oppfører meg galt. jeg som gjør allt. Jeg har sammenbrudd på sammenbrudd. Bedt på mine knær at greit allt Ja allt er min feil. Kan du komme å ta deg av gutten din for jeg er ødelagt! Men han gir seg faan ikke.. Virker som at han skal ha meg helt knust.. Og jeg har bedt han komme å prate men nei.. Bare om jeg sier at da kommer han for alltid. Han bor ikke her. Men hallo.. han har fått sjanse på sjanse til å forså hva han gjør med med.. han har fått sjanse til å komme ned å ta seg av sønnen, han har fått sjanse til å få være her sånn at vi får prata. Men han gir seg ikke.. Det er hele tiden alltid min feil. Jeg som har tatt fra han sønnen sin.. Jeg som har ødelagt at sønnen har mista faren og familien sin.. Hva faan gjør jeg?? Jeg blir snart gal av beskyldninger og press!! Har gått så langt som å bestille time hos psykolog for å få hjelp.. Jeg klarer ikke mer. Men har ikke time før om en uke..Utrolig lene å vente når jeg er så frustrert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor var det ingen der oppe som advarte meg? Noen som forstår det? Han har sittet 1 år inne pga. misshandling av sin x. Til meg sa han at det var henne som var gal... Stakkars jente! Vet hun hadde det jævli. Han klarer å snakke seg rundt om allt! Vri og vrenge det helt rundt. Husker morra hans sa at det var godt han hadde funnet seg meg... jeg virka som en jente som var sterk og hadde ben i nesa.. Ja jøss! Jeg hadde det... Veit ikke hvorfor jeg skriver her egentlig.. Måtte bare blåse ut litt.. Det er så sinnsykt vondt allt sammen.

Skrevet

På tide å ta kontroll. Ikke mer diplomati nå. Blokker deg for innflytelsen han har på deg. Du vet selv hva du er og ikke er, skal en idiot som det der få ødelegge deg? Nei! Herfra bør det være du som setter standarden, du bestemmer hva som skal skje og ikke skje, ikke gå inn på argumenter med ham. Vær sterk. Slike psykopater trenger nemlig at noen setter seg over dem, da bukker de gjerne.

Skrevet

Takk for svar! Jeg trur jeg har prøvd allt! Han vet at jeg har bare han.. jeg er sjøl fosterbarn. Har ingen andre. Og ja!! Jeg vet at han skal f ikke få knekke meg helt. Jeg er bare så skuffa,trist og lei. Og forbanna!! Hva f.. trur han at han er?? Jeg blir gal av å ikke nå fram.. Jeg har så lyst at han skal få føle litt av det han gjør mot meg.. Ønsker nesten at han skal få det like vondt.. men han er bein hard. føleseløs dritt!

Skrevet

Og nå kommer han i morgen. Får å se og ta seg av sønnen sin. Jeg angrer allerede på at han fikk lov.. Jeg burde vel vært sterkere. Jeg er så usikker på allt! Han har en slags makt over meg som jeg ikke klarer å stå imot.. Jeg trodde virkelig at jeg var en sterk person. Men nei.. Noen råd til ei forvirra person?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...