Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil ikke gutten amme lenger så nå har jeg sluttet. Han er snart 12 mnd. Lurer bare på: Går melken bort av seg selv? Jeg kjenner at jeg har litt spreng(veldig lite) i det ene brystet. Bør jeg pumpe meg litt slik at det går gradvis bort eller er ikke det nødvendig? (vil helst slippe å pumpe..) Hva er best for brystene sin del liksom:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er nødvendig å pumpe. 10 år siden jeg sluttet å amme sist gang, men syns å huske at det gikk av seg selv. Gutten var da 11 mnd da han ikke ville ha mer. Hadde ikke så mye melk, siden han fikk mat utenom.

Skrevet

Når du kjenner litt spreng så bare handmelker du bort litt sånn at det ikke sprenger lenger. Det gjorde jeg og melkeproduksjonen gikk over i løpet av noen få dager. Har fortsatt melk (hvis jeg skviser nok), men det har jeg hørt at man kan ha leeenge etter man har slutta å amme. Men det lekker ikke eller noen ting. Kjenner ikke at det er pittelitt melk igjen :)

Skrevet

takk for svar!

Har prøvd å pumpe, men det kommer veldig lite (og så er det så kjedelig!). Får heller håndmelke litt dersom det blir mye mer spreng.

Nå slipper jeg å tenke hva jeg skal ha på meg om dagene for genseren/toppen skal IKKE dras opp! :) :) jippi!

Skrevet

Hehe..! Lykke til! Gikk fort over her, og det er veldig deilig å slippe å dra opp genser`n! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...