vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 og hvor lenge av gangen? jeg fikk min forrige dagen, men måtte vente pga kontakten var engelsk og derfor måtte jeg mikse og trikse litt med bytting av kontakter og sånn, men tror ikke den helt har fått ladet selv om den har ligget i hele natt for jeg fant ikke hjertelyden.... er 17 uker idag så skal fint kunne finne den... men er ikke bekymret iogmed jeg var hos jordmor igår og hørte den for første gang altså.. men kan man høre etter f.eks 1 gang i uken eller sjeldnere?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Har aldri hørt om noen restriksjoner på hvor ofte man kan bruke den. Jeg bruker min som det passer meg, har aldri tenkt noe over det. Min går på batterier da, og lades ikke slik som din. Men som sagt; bruker den når jeg vil, og det blir egentlig ikke alt for ofte. Men er super å ha når baby ikke har sparket fra på en stund
Mitzy Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Min går også på batteri. Brukte den hyppig i starten, spesielt da jeg ikke hadde kjent liv på en dag. (selv om det ikke var så uvanlig heller) Men da jeg hørte hjertelyden så ble jeg rolig og fikk sove og humøret bedre. Nå kjenner jeg liv stort sett heletiden så bruker den ikke så mye mer. Følt at jeg bruker den mest til og berolige meg selv,hehe
SuperMoM <3 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 På min må kontakten stå i hele tiden. Jeg hører etter om jeg føler meg bekymret for noe.Prøvde den sist på søndag.Var litt bekymret da.Og er egentlig bekymret nå også.Har et slags trykk i livmoren og underlivet.. veldig ubehagelig,men kommer ikke til å bruke den i dag,siden jeg skal til jordmor i morgen. Altså.. det er ikke ofte jeg er bekymret,så tenker vel på en gang i uken eller noe sånt. Siden du hørte den i går,så kan det jo hende du leter på feil plass? Baby flytter jo på seg hele tiden:) Jeg leita på feil plass første gang iallfall,men fant h*n til slutt:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 hmm jaja finner den vel da etterhvert .... har bare vært redd for å lete lenger enn 5 min om jeg ikke fant den innen da har jeg sluttet liksom... jormoren fant den rett under navlen igår og når jeg kom hjem så lette jeg der og fant ingenting og ingen andre steder heller,... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå