Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er skikkelig lei meg nå. Trodde den kom til å bli positiv pga alle symptomene mine, men den ble altså negativ. Hadde ikm enten på lørdag(5.) eller i går. Ingen tegn til tanta heller. Skjønner absolutt ingenting og er bare skikkelig depp.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 off,jeg forstår frustrasjonen.... hvertfall når du føler deg så veldig gravid også testen bare blir negativ... men så lenge tr holder seg vekke, så kan d jo veldig godt hende du er gravid.... noen produserer hcg tidligere enn andre.. så kansja du produserer litt senere vettu... prøv å ikke ta sorgene på forskudd... vet d ikke er lett... jeg vil ønske deg super masse lykke til og må neste test bli positiv....
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Åhnei:( D va ikkje kjekt å høre.*trøsteklem*. Har du de samme sympt. ennå? Får krysse fingrene for at du bare er sen med hcg:) Jeg tøy til til en billigstrimmel i morges...negativ selvfølgelig. Og tempen ligger fremdeles på det samme som den sank til i forigårs. Men ingen mens og sjeldne murringer....hadde el dag 14/15 så jeg kan faktisk ha en 30 dagers syklus denne gang om lutealfasen min er lengre. leste den er 14 dager som regel med mulighet for 1dag +/-. Blir ikke helt klok på dette. Men er tr på vei så kan den bare komme så neste pp starter..Har aldri hatt mer enn 28dager syklus og er nå på dag 30... Tenker mest på deg da som har hatt så masse med symptomer:( Håper du klarer holde motet oppe. Håper iallfall tr holder seg unna og at du om mulig to dager har fått den positive testen:)
SommerBris Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Der var du truseprinsesse. Huff skjønner deg godt. Var så sikker på at du skulle få en positiv test idag. Tatt en test jeg og, og samme resultat her. Negativ. Ble ordentlig lei meg, og er det enda. Kan ikke skjønne hvorfor tanta ikke bare kommer....
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Elisabeth, jeg har ikke tro på de billigstrimmelene jeg. Hehe. Håper tanta di kommer og blir ferdig med det. Er så utrolig kjedelig å venteventevente. Jeg prøver å tenke mest på min 27 dagers syklus ettersom den andre trolig var litt klussete pga p-pilleslutt. Og jeg vet at jeg hadde eggløsning den 23. pga el-slim. Så da har jeg en lutealfase på 17 dager om tanta holder seg unna i dag. Er ikke det unormalt lenge da? Vet liksom ikke hva jeg skal tenke om hele dette opplegget lenger..
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 SommerBris, så utrolig leit at du også ahr fått negativ test. Jeg syns det gjør vondt å se de negative testene. Spesielt når så mange her har trodd at jeg var gravid. Skjønner ingenting lenger og har bare lyst til å sove i noen dager nå. Så slipper jeg å tenke mer på det. Men hverdagen er her og det er i hodet mitt hele tiden og jeg skjønner absolutt nada.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 jeg syns ikke d er noe galt med billigstrimmlene.... når jeg var gravid å testet med di, så kunne jeg se en svak svak strek allerede 5-6 dager før ikm.. så jeg syns di virker bra og di slår ut tidlig... jeg måtte bare få sagt d:)
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2008 Hehe. Ja, det er bra. Jeg har forresten aldri prøvd de, men har prøvd noen sånne tester fra lavpris-tester og det var de jeg ikke likte. Billigstrimlene er kanskje bedre? Akkurat nå liker jeg jo ingen tester!
miobell Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Hei Truseprinsesse! Så utrolig kjedelig!!!!! Jeg var sikker på at du ville teste positivt nå... Men nå fikk du en positiv test for noen dager siden og negativ nå sant???..... Og IKM var forige lørdag..... Kanskje du kan kontakte legen og høre om du kan få ta en blodprøve, eller i allefall, forklare til henne... i allefall om TR fortsetter å utebli.... kan godt forstå du er frustrert nå! Man går liksom med det håpet da... og spesielt når du har en positiv test liggende. Selv om du ikke så resultatet på "positiv testen" før etter en stund og derfor var litt usikker... kjedelig!!! men du vet, ingen TR betyr "fremdeles HÅP!!!!" Så jeg fortsetter å krysse fingrene for deg!
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle vente en uke nå.. Og se hva som skjer. Teste neste onsdag om tanta holder seg borte og hvis den er negativ så ringer jeg til lege.. Eller bør jeg ringe til lege allerede?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Sommerbris/truseprinsesse: Skal si vi har det likt da...tr uteblir og negative tester:( men nå har jo jeg ingen symptomer what so ever...bare litt sjelden murring og pitte litt halsbrann. Hvis jeg skjønner dette me luteal fase riktig så er den somregel alltid på 14 dager +/- 1dag. Tror jeg må lese litt mer rundt akk det. Men hos meg var el 24/25 så det vil si at idag er siste dag tr skal komme om det stemmer dette me lutealfase... Håper dere begge holder motet oppe og skulle tr være på vei la oss få den nå!!! Ellers positive tester takk:) Hva tenker dere at dere gjør videre nå? Det er vel bare å vente....
SommerBris Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Ja dette er kjempe kjedelig. Får liksom ikke noen forhåpninger på at jeg er gravid da jeg testet positivt tidlig i forige svangerskap. Men hvor blir det av tanta sier jeg bare, og hvorfor kommer den ikke?? Har jo hatt en stabil syklus på ca 28 dager, noen ganger et par dager før, men 4 dager for sent. Hmmm. Har en venninne som går på legesekritær studie, så hun får ta med en urinprøve på fredag hvis tanta ikke har kommet innen det. Har liksom mistet all håp. Når testene blir negative hele tiden. Klage klage, hehe. Bare en dårlig start på dagen...
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2008 Vet dere hvordan det er om man skal ta blodprøve hos legen? Er det bare å ringe og komme innom neste dag eller må man ha time? Har ikke vært hos den nye legen min igjen. Elisabeth, kanskje det er et godt tegn at jeg plutselig har så lang lutealfase da? Siden den ikke skal endres? Kanskje jeg er treig med hcg..
SommerBris Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Hei Elisabeth. Ja snakk om å være i samme båt. Lutefase kan jeg ikke noe om, kanskje jeg burde lese om det! Ja så var det disse symptomene da. Jeg har ikke hatt noen symptomer heller, gjør det hele mer frustrerende. Det jeg har hatt/har er: -Mye mensmurring, som at mensen skal komme, og nå etter alle disse negative testen så er det vel den som ligger på lur. (men samtidig husker jeg fra mitt forige svangerskap at jeg følte tanta skulle komme hele tiden) Så blir desverre ikke klok på dette symptomet her nei. -Så har jeg litt ømme pupper (til og fra), som jeg også pleier å ha før tanta kommer. Så jeg blir desverre ikke klok på hva som skjer med kroppen min. Er det såmm at jeg ikke er gravid, så er det som du sier. Da kan bare tante komme nå-eller gi oss en positiv test.
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. januar 2008 En lutealfase på 18 dager eller mer betyr som oftest at man har blitt gravid. Fant dette nå. Om ikke tanta er her i morgen så har jeg en lutealfase på 18 dager. SommerBris, er du sikker på at du hadde eggløsning denne måneden?
SommerBris Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 Kan du legge ut en link på den siden om lutefasen? Nei er jeg ikke sikker på noe jeg. Denne mnd har jeg tatt utgangspunkt i at jeg hadde el rundt den 22 des, som er 14dager etter mens. De andre mnd har jeg prøvd litt el testing, og da har jeg hatt det. Så kan ikke skjønne hvis jeg ikke har hatt det denne mnd. Det jeg har hengt meg opp i er at tanta ikke har kommet, og den har jo alltis vært stabil. Eneste svaret jeg har til meg selv evnt, er at jeg har lavt stoffskiftet og at det kan påvirke. ;en det har jeg hatt i 2 år, uten at det har påvirket min menstrasjon. Går på medisiner. kanskje det rett og slett er vanskligere å bli gravid med den sykdommen, ikke vet jeg. Og det med eggløsning jenter, hvis man har stabil syklus hver mnd burde ikke eggløsning finne sted da??? Det ville jeg tro, men nå er ikke jeg så god på dette.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. januar 2008 #17 Skrevet 9. januar 2008 Oi, hvor er du inne å leser? Sitter på jobb her så får ikke satt meg inn i noe før senere i kveld...Jeg blir bare så forvirret..Kjenner litt til det som jeg sa med lutealfasen..Men så leser jeg om folk her inne som får mensen plustelig mange dager etter antatt ikm...og noen sier jo at psyken kan spille voldsomt inn på dette her...Men føler ikke jeg tenker føler i så stor grad at det skal påvirke kroppen min til de grader... Vet bare ikke hva jeg skal tro? Er så kjedelig når kroppen er så vanskelig og det kan skyldes så mangt... Men du truseprinsesse, har jo så mange symptomer iallefall:) Hold håpet oppe:) Sommerbris, så bra å kjenne noen som jobber/studerer slik da:) Hun har sikkert mange hu kan spør for deg om ting og tang og:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 9. januar 2008 #18 Skrevet 9. januar 2008 hmm, aner ikke så mye rundt den el'en..Derfor jeg tester hver mnd..så jeg iallfall ser om jeg får positive tester:) jeg liker ikke å ikke vite:) Kan jo ha noe med medisinene dine å gjør og ja...hør med venninnen din:) Føler det er så utrolig mye som spiller inn...
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. januar 2008 http://www.pernille.info/lutealfase.htm --- der står det generelt om lutealfaser. det jeg fant står her: http://www.pernille.info/syklus.htm Eggløsning burde ha funnet sted, men har hørt flere ganger at man kan gå glipp av det også. Vet ikke om lavt stoffskitfte har noe å si. Håååper du er gravid. Jeg er sikkert på eggløsningen min denne måneden pga eggløsningsslimet jeg fikk. Også er jeg så kvaaaalm enda.. Har en mann her som driver og sjekker leiligheten vår(sambo tar seg av han) og jeg har mest lyst til å sitte ved doskåla. Hehe.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #20 Skrevet 9. januar 2008 heidu.. så kjedelig at testen er negativ.. rart! hvis ikke mensen dukker opp, kansje ta en tur til legen og finne ut hva som skjer.. fremdeles håp, så lenge ikke mensen kommer... lykke til!
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 9. januar 2008 Hei vennen. Jeg skjønner ingenting. Prøver å være med godt mot da jeg har ingen tegn på at tanta er på vei.. Alt bra med deg i dag? Ikke jobb?
AO3 Skrevet 9. januar 2008 #22 Skrevet 9. januar 2008 Det var jo veldig rart at testen var negativ, var sikker på at du kom til å teste positivt, jeg! Som mange andre her inne, skjønner jeg. Men alt håp er ikke ute enda, da.
Truseprinsesse Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tror egentlig jeg er gravid helt til tanta kommer jeg.. Det er noe med den følelsen man hat og siden kvalmen og stikningene er der enda, så klarer jeg ikke å gi slipp. Er kanskje innbilsk, men denne følelsen sitter dypt inni meg.
**Håper** Skrevet 9. januar 2008 #24 Skrevet 9. januar 2008 Trøsteklem til deg Truseprinsesse. Jeg trudde du kom til å få positiv test i dag jeg. *sukk* . MEN, du har ikke fått den dumme mensen enda, så det er håp. Krysser alt jeg kan for deg nå og tenker på deg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå