*Sjokomelk* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 synes du skal drite i alle de negative tilbakemeldingene ....for min del virket du helt normal ! og du var så fin med den store magen din =) for å si det sånn så sa jeg verre ting enn fuck fuck fuck når jeg hadde riier =) stå på !
L.P.R Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Så hyggelig:o) Jeg ler når jeg får negative komentarer, sier bare litt om de. Hehe, ja det kom mer enn bare fuck, etterhvert som riene ble verre:P
akt80 & Sara Emilie Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 sniker inn her.. og er helt enig.. du virker som en kuul jente.. og ikkje minst ærlig:) deilig med sånne mennesker!
Synne&TheTerminator Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Sier bare ''Go girl!!' Digger deg=p
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Du skal ikke bry deg om de tilbakemeldingene i det hele tatt;-) Synes du virket veldig åpen og ærlig, deilig med sånne folk, ja!;-) En fødsel er en fødsel uansett, og er jo ingen vits å prøve å skjule hvor vondt det faktisk er;-) Stå på videre!!:-) Forresten du har PM;-) Alt bra med deg og den lille gutten din?;-)
LizzyG Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Ja, det blir for dumt når du får "kjeft" her inne for at TVNorge tok med klippet av fødselen din når du sa fuck. Herregud, hvis de ikke har noe bedre å finne på enn å kritisere for det, burde de virkelig finne seg en hobby. Synes du virka som en søt og normal jente jeg.
L.P.R Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Takk:o) Nei det skjønner ikke jeg heller. Men jeg har hørt noen historier der jordmor ber de fødende dempe seg. Skjønner ikke helt det der, hvordan i all verden skal man klare og holde tilb når man har så store smerter? Det er jo det mest naturlige som finnes. De som komenterer akkurat det der har sikker vært propp full av smertestillende, og skjønner ikke greia:P Aner helt ærlig ikke
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Du.. Vet du hva... Etter masse bråk med svigermoren min (hun blander seg oopi aaaalt jeg gjør og ikke gjør), så sier broren min: "Men har du tenkt på det at du må jo ha et j*** interessant liv da, siden ho har oversikt på alt, og forteller deg det så det monner!". Hehe, det tenker jeg på hver gang noen legger seg altfor mye oppi mine saker/saker de ikke har noe med. Kanskje noe for deg å tenke på om du syns folk mener litt vel mye til tider?;o) Ikke for det altså, du virker som ei jente med bein i nesa og som sjøl vet hva du gjør, men det er jo godt å vite aånne "gode" ting når det røyner på som verst;o) Uansett, stå på du, vær deg selv og vær stolt av deg selv!)
L.P.R Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Skjønner:o) Nei jeg synes det bare en sundt og diskutere litt. Føler heller ikke at jeg har gjort noe galt, så jeg klarer ikke helt ta meg nær av det som blir sagt. Men blir heller litt oppgitt mtp de som ikke er oppegående nok til og forstå. Men det får bare være. Tusen takk folkens, setter stor pris på positiv tilbm:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå