prekæs Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Synes dere at man får et noe rart og stramt ansikt? (botoxtryne:) Et litt (eller mye) livløst, glatt fjes. Og blir de som har tatt det mer og mer like? De jeg vet om, (de jeg har sett på tv og i ukeblader) blir slik, men muligens ikke alle, eller?
Tally Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det kommer vel an på hva man gjør og hvor mye man gjør det, tror jeg. Noen blir visst ganske "avhengig" og tar flere og flere behandlinger og da blir ikke resultatet "naturlig" he, he. Men at noen sprøyter alt mulig rart inn i leppene sine, DET går over min fatteevne. Noen av de ser jo ut som Dolly Duck eller at de har en mystisk vablesykdom. Fatter ikke at de tør!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Han derre Jan Thomas ser ihvertfall skikkelig ekkel ut med det stive trynet sitt og de falske, like store tennene. Han hadde vunnet MMMMYYYYEEE på å heller ha noen rynker og se ut som et mannfolk,
Happy Ignorant Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 De fleste jeg har sett er helt slappe i maska...prater uten å bevege overleppa feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå