Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager litt ekkel overskrift. Men er det noen som kan forklare meg hvorfor det kommer? Ikke hver dag i det hele tatt, men sånn inni mellom. Med forrige mann hadde jeg det sllik fra uke 5 til 12. Slitsom, for en er redd for å miste hele tida. Men sist gang var jeg på flere udersøkelser og hver gang fikk jeg se et bankene hjerte og nå sitter min lille prinsesse ved siden av meg å ser tv, frisk som en fisk!

Jeg vet altså at det ikke er farlig, men hvorfor kommer det? I går hadde vi sex, så da er det kankje større sjans for å få det, men vi trenger ikke alltid ha det heller for at det skal komme.

Er 7 fullgåtte i morra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan! Nå ble jeg faktisk nesten litt glad etter å ha lest innlegget ditt... Jeg har selv litt rødbrun utflod idag, når jeg var på do og tørket meg. Tenkte med en gang sa..for jeg hadde en sa i sept også... Så jeg er livredd for at det er det som skjer nå også..:( Men ser jo at det har gått kjempefint med deg,så da håååper jeg at spiren min fortsatt klorer seg fast der inne også...

Vet dette ikke var noe svar på spm ditt altså..;)

Skrevet

Nei, det trenger absolutt ikke være noe galt. Kan jo fortelle deg at jeg akkurat snakket med legen min og fortalte hvordan det er. Han spurt om jg hadde hatt spiral eller gått på p-piller før jeg ble gravid. Hvis ja, så kunne det være med på å lure kroppen min litt, at den ikke helt skjønner at jeg er gravid. Høres litt rart ut. Men han satt meg ikke opp på noen time før om to uker, så da fikk jeg en følelse at det ikke er så farlig.

Men skulle den brune utfloden erstattes med friskt blød, er det større grunn til bekymring..

Skrevet

Ja, det trenger ikke være farlig. Men det kan være det.

En blødning slik i svangerskapet kan komme av at blodårene er ekstra skjøre og når man f.eks har sex så kan det da lett komme en blødning.

Jeg har hatt 3 svangerskap(dette er det 4), og i 1 svangerskap hadde jeg en frisk blødning i uke 6. Dette ble ikke noe mer, og vi har en nydelig datter på 2 år.

De 2 andre gangene har det endt i sa. Første gangen startet det med en brunt på papiret og endte i frisk blødning med klumper etter en dag. Og andre gangen kom det litt brun spotting på papiret i et døgn, det stoppet så opp (Jeg fikk hcg blodprøve som viste senkning.. etter flere målinger) og etter litt over en uke så startet selve blødningen med klumper osv. Ingen av gangene har det vært smerter involvert.

Så blødning kan gå bra og blødning kan gå dårlig, men som oftest så går det bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...