Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Gubben og jeg har bestilt oss hotell weekend i Sverige til helgen. Reiser fra jobb tidlig fredag (jobber sammen) og blir borte til søndag kveld. Blir så godt å bare nyte hverandre en hel helg uten 4 barn som skal ha oppmerksomhet hele tiden. Gleder meg noe helt vanvittig, og alle med barn trenger slike "fri" helger, så har ikke dårlig samvittighet for å reise fra barna. Tenke seg en hel helg uten å stresse opp på morgenen, spise god frokost, spise god lunsj og middag. Drikke vin og prate masse. Og selvfølgelig shopping - UTEN 4 barn - det funker sjelden her hjemme......
*Lissi* Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Heldigris! Blir skikkelig deilig vil jeg tro:-) Skal selv til Dublin med sambo...bestemte oss i går. Gleder meg vilt til det. Kos dere i helgen!
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Det høres deilig ut, sånn avbrekk er gull verdt! kos dere masse!!
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Så deilig!! Vi drar neste helg, skal en tur med Kiel ferga. Gleder meg til sene kvelder og muligheten til å sove lenge! ) Kos dere!
Thunderstruck Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Det blir toppers:-) Vi sakl på weekend helga etter dere og gleder oss masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå