Gå til innhold

Denne tempingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanli febermål dere bruke? Kansje et dumt spm men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten det, pearly eller lady/babycomp. Jeg bruker pearly. Med det er like greit å bruke et vanlig febermål. Men det som er viktig er at det har 2 desimaler. Det kan kjøpes på babyornot.com hvis du ikke har det fra før av:) Og ingen spørsmål er dumme;)

Skrevet

Oki,tusn takk for svar;-) ser du har prøvd lenge.eg har prøvd siden april.lang tid det og.

Skrevet

hvordan fungerer dette med temping da?

Er det slik at man har høyere kroppstemperatur under eggløsning? Isåfall, hvor mye?

Og hvis man er gravid, holder man denne temperaturen da? Eller synker den uansett igjen etter at eggløsningen er ferdig?

Skrevet

babysjuk82: da har du prøvd en god stund du og. Håper det snart klaffer for dere. Kanskje tempingen gjør susen:)

Relu: Man tar tempen til samme tid hver morgen etter minst 3 timer søvn. Dagen etter eggløsning stiger tempen vanligvis med minst 0,2 grader og så holder den seg høy fram til TR. Den synker ofte dagen før eller samme dag som man får TR. Er man gravid fortsetter tempen å holde seg høy eller stiger enda mer. Det står mye om temping på pernille.info og på fertilityfriend.com.

Skrevet

Dreamer. Har prøvd en stund ja.ganske rart egentli,m ho sista ble eg gravid tvert,m prev t.o.m hehe. Men har også hadd en betenls i livmora,så håper ikke d ha tatt så stor skade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...