☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 jeg er så redd for intervjuet i ettermiddag.. gruer meg som jeg aldri har gjort før.. jeg har ikke matlyst,flyr inn og ut på do,klarer ikke fokusere på noe annet.. hadde det ikke vert for marcus hadde jeg lagt meg i senga å grått stort..
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Nei, nå må du psyke deg selv opp, jente. Kommer ingen steder med den holdningen der =) Prøv å fokusere på at du vil ha jobb og at dette klarer du fint. Lykke til!
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 jo men det er så vanskelig.... er første gangen min jo..=(
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Joda, men man er jo alltid nervøs i sånne sammenhenger. Hjelper uansett lite å grave seg ned =)
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Ingenting å være redd for, se på det som en ny erfaring bare, ingen som kommer til å bite hodet av deg. Si til deg selv at "jeg er flink, og de er heldig om de får meg til å begynne å jobbe for dem!" Masse lykke til!! )
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 nei du har rett i det spetakkel...skal gjøre mitt beste....=S
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 ja det hjelper faktisk i tenke sånn josomamsen =)=)
♥Coxinelle♥ Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Hei Kine! Det går nok veldig fint! Jeg har en jobb hvor jeg har mye intervjuer med folk. Det viktigste for meg som intervjuer er å få en avslappet atmosfære slik at vi virkelig blir kjent med kandidaten. Tenk litt på det at den som skal intervjue deg kanskje også er nervøs. Det som sikkert vil hjelpe deg litt er å tenke litt på spørsmål du vil komme til å bli stilt.
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 men jeg har ikke peiling på hvilke spm som kan bli stilt =( som sagt,dette er første gangen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå