Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk positiv el-test for 2 dager siden, vi hadde også den dagen. I går fikk jeg også positiv el-test og planen var å ha sex da også, men så skjedde det noe som gjorde at det ikke ble noe av. I dag fikk jeg negativ el-test, men er det for sent å ha sex i dag?

Jeg var også i svømmehallen dagen etter sex, har det noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo at sædcellan overleve noen dager,så den dagen kan holde.men du kan jo prøv i dag og for sikerets sjyld. Er det mange dager sædcellan kan overleve? Har hørt 5 dager eg men.

Skrevet

Har lest litt om eggløsning og tidspunkt for sex, de skriver att man bør ha sex dagen før, på dagen og dagen etterpå siden egget lever i ca. 24 timer. Lykke til:)

Skrevet

Ja, sædcellene kan visst overleve i 5 dager hvis forholdene er optimale. Men jeg tviler på at en time i klorvann ikke gir optimale forhold :) Men jeg vet ikke om det har noe å si eller ikke..... er komplisert denne babylagignen :)

Skrevet

Takk :)

Men så er det noe med at testen er positiv 12-48 timer (?) før eggløsningen egentlig skjer har noen fortalt. Så da er jeg litt forvirra.

Men får prøve på nytt i kveld og se om det kanskje blir en baby :)

Skrevet

Usikker på det med basseng,men trur ikke det har noe og si.trur det går bra.er spendt selv,håper det blir denne mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...