Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk positiv el-test for 2 dager siden, vi hadde også den dagen. I går fikk jeg også positiv el-test og planen var å ha sex da også, men så skjedde det noe som gjorde at det ikke ble noe av. I dag fikk jeg negativ el-test, men er det for sent å ha sex i dag? Jeg var også i svømmehallen dagen etter sex, har det noe å si?
babysjuk82 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 De sier jo at sædcellan overleve noen dager,så den dagen kan holde.men du kan jo prøv i dag og for sikerets sjyld. Er det mange dager sædcellan kan overleve? Har hørt 5 dager eg men.
Happy happy:) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Har lest litt om eggløsning og tidspunkt for sex, de skriver att man bør ha sex dagen før, på dagen og dagen etterpå siden egget lever i ca. 24 timer. Lykke til:)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Ja, sædcellene kan visst overleve i 5 dager hvis forholdene er optimale. Men jeg tviler på at en time i klorvann ikke gir optimale forhold Men jeg vet ikke om det har noe å si eller ikke..... er komplisert denne babylagignen
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Takk Men så er det noe med at testen er positiv 12-48 timer (?) før eggløsningen egentlig skjer har noen fortalt. Så da er jeg litt forvirra. Men får prøve på nytt i kveld og se om det kanskje blir en baby
babysjuk82 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Usikker på det med basseng,men trur ikke det har noe og si.trur det går bra.er spendt selv,håper det blir denne mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå