Gå til innhold

gjorde jeg det rette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag morges kjørte jeg og snuppa mannen til madla leiren... 1.ganges tjenesten... snuppa ver skikkelig lei seg og ville ikke at pappen skulle dra... grien og spurte om mamma og skal reise fra lille ida??

knuse hjertet mitt...!!!

jeg kjøret så til barnehagen og der tok hun helt av... holdt seg fast i meg og HYLTE ikke dra mamma!! jeg ble med inn og prøvde å få roet henne.. men ungen var like hysterisk... skikkelig redd grining..ikke sånn trasse grining... etter ei stund etter at alt var prøvd tok jeg henne med hjem... hun sovna i bilen og hulket i halv sovne om at mamma ikke skulle gå...

huff... får helt vondt i hjertet mitt!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, du gjorde det rette, om du tenker på iht og ta henne med deg hjem.

Antar dere har snakket om at pappa blir borte en stund, så vil ikke tro det er noe sjakktrekk og levere henne i bhg og forsvinne etter litt...

Yes, i mine øyne gjorde du det rette!

Skrevet

det var godt å høre... for da jeg ringte på skolen for å si fra fikk jeg liksom inntrykk av at herregud var da det noe å gjøre liksom... læreren har 3 barn og svarte at de lærer fort hva de skal spille på...

men snuppa elsker barnehagen og hadde det vært trass hyling hadde jeg ikke tatt henne med hjem, men stakkars hun var helt utrøstelig...

Skrevet

Stakkars liten ,hun trodde sikkert dere skulle dra begge to..så da gjorde du det rette:) Hun måtte sikkert ha litt tid på å forsikre seg om at du blir hjemme

Skrevet

Uff, stakar liten. Hvor gammel er hun? Hadde en runde med jenta mi her men jeg hadde mulugheten til å ha en "ny tilvenning" på en måte og det hjalp. Men klart du gjore riktig. Trygghet er viktig

Skrevet

hun er 2!

nå ligger hun i senga og sover, men innimellom våkner hun til å roper..etter et lite klapp på kinnet fra mamma sovner hun igjen...

Skrevet

Det er ikke alltid like lett å vite hva de små får med seg, og hvodan de vil reagere- Like vanskelig kan det være å forstå seg på om det er "noe de spiller på" (læreren din sine ord) eller om de virkelig er beskymret/utrygg/redd osv. Jeg syntes du handlet helt riktig. Jeg ville kanskje (dersom jeg hadde hatt mulighet), ikke latt henne gå i barnehagen akkurat denne dagen, i og med at den var ganske spesiell. Men igjen, det er lett å være etterpåklok, så jeg syntes det var bra du tok henne med deg hjem igjen..

Skrevet

Må samtidig legge til at jeg syntes det er litt drøyt av læreren din å kommentere noen ting som helst, det er virkelig din vurdering som mamma, og det har læreren din ingenting med :o)

Skrevet

Syns du gjorde det rette. Hvor gammel er hun?

Klem

Skrevet

åååh...det var godt å høre at mange ville gjort det samme=)

Skrevet

Hadde gjort det samme selv.

Er lærer selv, men ville aldri sagt noe sånt til elevene mine...

Skrevet

Det er et lite barn dette her... og de kan jo ikke tenke rasjonelt bestandig. Så i mine øyne gjorde du det rette:)

Om barn lærer hva de skal spille på, så er det du som er mamma som må tolke om det er skuespill eller noe annet!

Hva læreren sa skal du bare gi f i:) Stol på instinktet!! Det var helsesøsters soleklare råd til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...