Gå til innhold

Dere som har brukt prevansjonsmiddel hvor dere mistet menstruasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva brukte dere?

Hvor lang tid tok det før dere fikk den tilbake igjen etter slutt?

Og når ble den regelmessig?

Evt, hvor lang tid tok det før dere ble gravide?

*liten nysjerrigper*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte p-stav i de siste to årene. En stund 1,5 år mistet jeg mensen og så kom den tilbake og var litt masete. først to dager blødning så to uker opphold så en mnd blødning så en uke opphold så to mnd blødning, så tok den ut 11 september. fikk første mensen 3 oktober og en liten mensen igjen 31 oktober og så var jeg gravid...

Skrevet

Jeg brukte Zerazette fra våren til oktober 2007 ,så sluttet jeg for vi prøver å bli gravide. Har ikke klaffet enda:(

Mensen kom tilbake etter ca. 6 uker. Trodde da att syklusen var på plass igjen, testet med eggløsningstester og mensen kom akkurat 14 dager etter eggløsning første gangen, men denne gangen venter jeg fortsatt på eggløsning som skulle vært 7, januar. Enten har den kommet noen dager før eller så er syklusen ikke i rute igjen.

Skrevet

Dytter litt her også jeg..

Skrevet

jeg gikk på cerazette p-piller mellom sv.skapene, siden dette er de eneste p-pillene man kan ta når man ammer. Hadde ikke mens da jeg gikk på de, fikk første mens 5 uker etter at jeg sluttet, og testet postivt 6 uker etter det igjen... Den endte i SA da (uten at det har noen sammenheng med cerazette!!), og da hadde jeg en mens før jeg ble gravid igjen... :P

Skrevet

Jeg brukte hormonspiral, og fra jeg tok den ut, gikk det ca 2 uker til jeg fikk mensen igjen. Ble regelmessig med en gang, og det tok ca 3 1/2 mnd til jeg ble gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...