Gå til innhold

Skuffet over lege kontroll,ringe jm/sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos legen i går,var han siste pasient den dagen og han var kjempe forsinket og super stresset. Jeg har gått snart en uke med 4cm åpning og små blødninger,samt at når jeg var der i går hadde jeg hatt kynnere i over 24 timer,mer eller mindre ganske regelmessige. (3-20 min mellom hver) Han tok sf mål og det var det,og blod og urin,men glemte alt annet.. Syns det er litt skummelt at han ikke hørtet på hjertet til lille gutten og sjekket åpningen min,om det hadde åpnet seg mere.og jeg har mistet slim proppen osv så alt er klart der nede.. Vet man kan gå lenge med åpning,men hva om det åpner seg mere enn 4 cm uten at jeg merker det da? Har mye kynnere og stikk/press i underlivet. Skjønner jo at han ikke bare detter ut,men er jo greit å vite ting lissom og eventuelt hvor stor er åpningen når de setter en i gang? Er det lurt å ringe føden eller jm og høre om de kan sjekke? Føler meg så hysterisk om jeg ringer, noen med lignende erfaring? Og hva har dere eventuelt gjort? tar gjerne i mot råd... Har 5 dager til termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden du :o) Da får du gode råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...