Gå til innhold

Er det flere enn meg som har angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt angst/panikkangst i flere år og gått kun på Sobril når jeg har behøvd dette.

I de siste 3 årene har jeg foreløpig vært bedre, og det har nok noe med at jeg fikk Sobrilen, fordi jeg vivste jeg hadde den i vesken osv.

Jeg liker ikke være på plasser hvor det er mye folk og sånn. Jeg er utrolig utsdvendt og når jeg har en god da, så er jo flere folk jo bedre.

Jeg har ikke tatt noe medisiner nå som jeg er gravid, men er det farlig forresten?

Merker at angsten har kommet tilbake helt plutselig. Bare jeg skal inn i en butikk så stiger pulsen og jeg blir kvalm og uggen.

Er det noen som sliter med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har også hatt panikkangst i ca4år,men har ikke brukt noe medisin på 2år.Går til en behandler 1 gang i uka.Etter at jeg ble gravid så kom angsten litt tilbake,men den er ikke så ille.

Skrevet

Hei:-) Jeg hat også panikkangst,har hatt det i 10 år nå.Tar normalt stesolid ved behov,men ikke nå i svangerskapet(2 stk på 3 mndr).Men legen min sa at det er bedre å ta en stesolid AVOGTIL,enn å få ett anfall nå som jeg er gravid.Synest angsten er blitt bedre i svangerskapet jeg:-) Ønsker dere lykke til!!! Vet hvordan det kan være å leve ett liv i angst:-( Så stå på jenter! Dette klarer dere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...