Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 hehe jeg bare lurer =) Hvor lenge var du sammen med bf? Hvem slo opp? Jeg var sammen med bf. i 6 mnd. Bf. slo opp pr. tlf.!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Av og på i litt over et år. Begynte endelig å stole på tosken..da jeg overasket han og oppdaget at han hadde både kone og barn.. jadda... og da var jeg plutselig 3 mnd på vei uten å ha merket NOE. Flott det. Hehehe.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg var sammen med bf i litt over 3år. Var samboere.. Var jeg som valgte å gå ut av forholdet..
akt80 & Sara Emilie Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 var sammen i 5.5 år, samboere i 5 år.. eg som valgte å flytte..Er heldigvis gode venner i dag:)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Nesten 2 år, vi var einige begge to om å flytte ifrå kvarandre. Og vi er begge på talefot no, men var litt ampert i starten.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 kjent hverandre i 17 år (ungdomskjærester) men sammen i 7 år. han mumlet noe om økonomi og at han ville se barna mere..?? (jeezeez) jeg måtte finne ut selv at han hadde gjort det slutt.. fant seg ny dame 3 mnd får femtemann kom.. han sliter nå, jeg har det supet:))
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Vi var bare sammen i 3 mnd, mini var ikke planlagt, men da jeg oppdaget at jeg var gravid ble jeg kjempeglad:) Det spilte ingen rolle for meg om jeg skulle ha en familie på 2 eller 3. Mini og jeg er en familie og vi trives godt med det:)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Vi var sammen i 12 år,og gift i 2 av de..Det var jeg som gikk.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Nesten ett år var meg og exen sammen, jeg som gikk ifra han og jeg angrer ikke på det valget!
Winterlady Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Vi var sammen i 2-3 mnd før jeg ble uventet gravid. Ble slutt av den grunn, men var litt frem og tilbake en stund med oss etter det. Hvis ikke det ble slutt da så hadde vi vel vært sammen et halvår til eller noe slikt- før vi fant ut at vi ikke var noen god match .
pøber´n & je Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Vi var sammen i 15 mnd. Jeg gjorde det slutt da jeg var 6 mnd på vei
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 Var sammen med pappaen i nesten 4 år. Ble vel enige om at nok var nok, kunne ikke late som vi var forelsket når vi bare var venner:) Bor bare noen hundre meter fra hverandre og trives best sånn:)
Lykkelig mamma... Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Vi var sammen i nesten 9 år, og bodde sammen mer eller mindre fra starten av... Han gikk, men kan ikke si meg uenig i at det var det beste... Var glad JEG slapp å gå, kan iallefall si at jeg gjorde mitt for at det skulle fungere om ikke annet... ;-) Datteren vår var 2,5 da han gikk i september.
trillemamma Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Vi var sammen i 4 år. Bodde sammen i 2 år. Jeg gjorde det slutt, men det var han som flyttet.
Groosalugg Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 Var sammen i 8 år, gift i 3 av dem. Det var jeg som kastet han ut, men det var jo han som avsluttet fordi han var utro. Han visste jo hvilke følger det ville få.
Anele&Solstråla Skrevet 12. januar 2008 #18 Skrevet 12. januar 2008 1 1/2år, samboere i litt over 1..jeg gjorde det slutt når jeg ble gravid da han mente jeg måtte velge mellom barnet og forholdet vårt! Var litt av og på i sv.skapet. Men det funka dårlig..kanskje like greit- ikke no å samle på
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #19 Skrevet 12. januar 2008 var aldri sammen.. var "venner" eller bekjente som festet litt sammen.. også var vi (JEG hvertfall) aaalt for full og veeeeldig dum en kveld.. Nesten ikke snakket sammen siden den gang. han vet navn og fødselsdato på ungen, pga farsskapstesten.. ellers vil han ikke vite noe! men vi har det bedre uten han!!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #20 Skrevet 12. januar 2008 Vi var sammen litt i underkant av ett døgn... Jeg var naiv, han var føff, jeg nektet å ta abort og han har holdt kjeft siden. Like godt, det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå