Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 9 mnd...og vil ikke ha mme i det hele tatt! Hva skal jeg gi han da? Mer grøt pluss vann??
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Gutten min nektet å drikke mme fra 7 mnd. ca. Jeg fikk beskjed fra nestle at to porsjoner grøt om dagen dekte dagsbehovet (havregrøten). Så når han ble 9 mnd. nektet han å spise grøt, så da begynte vi med soyamelk og litt yoghurt til lunsj. Har ikke vært på kontroll siden 8 mnd. så jeg vet ikke om det dekker dagsbehovet, men det tror jeg. Det er i såfall alt jeg får i han av melk. Pluss at dem kan jo få pålegg med melk i.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 sønnen min nektet å drikke fra flaske, både mm og mme da han var 3mnd. (kom plutselig) hadde melk selv, så så ikke det som noe stort problem. men når han var 7 mnd. skulle vi ha barnevakt, da prøvde vi å gi mme på tutekopp, var litt tvilsom til å begynne med, men ikke total nekt som med flasken, så etter et par forsøk gikk det fint ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå