smil =) Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 God morgen =) Er det noen andre enn meg som har fått vondt i armen etter å bære/amme barnet sitt? Jenta mi er 3mnd og 7kg Dessverre plages jeg med noen smerter i armen jeg aldri har hatt før. Hadde vært trøstende å høre at jeg ikke er alene i verden med det Tror også det kommer av amming når jeg sovner med armen i vrid stilling.
Stor_smil Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Er det vondt når du trykker på/beveger på armen også?? Mulig du holder på å utvikle en liten senebetennelse?? Husk på å avlaste armer og rygg med puter når du ammer.. slik at du ikke belaster så mye hver gang du ammer. Vurder også å bruke bæresele/sjal når du bærer, slik at du også avlaster ryggen her... Tenk også på hvordan du står og hvilke muskler du bruker når du løfter barnet opp fra gulv, seng og vogn.. viktig etterhvert å bruke muskler i beina, istedetfor ryggen. Blir en del kilo man løfter i løpet av ett døgn :-p
Pappas fultreffer :) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk senebetennelse da jeg ammet minste min, sitter litt igjen enda faktisk. Gjør vondt i visse stillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå