LadyLuck & Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Skal nå endelig kjøpe oss tørketrommel (ikke mer tørking på stua JIPPI). Må ha kondens tørketrommel gr. liten leil. med begrenset plass og lite/ingen mulighet for vannutslipp. Har noen noen anbefalinger og råd å komme med ?????(pris,merke,brukevennlighet etc)
Løven,fisken og vekten Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hvis tørketrommelen skal stå på gulvet så vil jeg anbefale dere å kjøpe en som har vannuttømming øverst....
ana baroma Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Ville ikke kjøpt den billigste:) Vi har en Miele som har vart i 15 år, og det ser ut som at den skal holde en stund til:)
Learning to fly Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Vi har siemens siwatherm TXL 2407 og jeg er veldig fornøyd med den. Har mange programmer og det kommer med en ull vugge (brukes derimot sjelden). Kostet ca 6-7 tusen for to år siden. Vi er en familie på fem, så det går litt tørk, men bruker den helst til håndduker og sengeklær. Liker å henge opp andre klær, innbille rmeg att de ikke blir så fort slitt da. Trommel tar jo med seg mye "lo", dvs sliter på klærne...Det er nå min konklusjon vertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå