gulda Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har to uker til termin enda, men akkurat nå gleder jeg meg sååå til å se babyen! Kunne ønske jeg begynte å kjenne noe nå. Jeg er ganske redd for smerter, men akkurat nå føles det veldig verdt det. Kom rier..! )
Sissel84 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 De er hjertelig velkommen her også,bare 5 dager igjen jeg og jeg var SÅ sikker på å få 2 uker før termin.. men jo KOM RIER OG KOM BABYEN VÅR!!!!!
hieri Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei,jeg har også 14 dager igjen nå..Har endel kynnere og for hver gang får jeg litt forhåpninger om at kanskje noe er på gang..Venter jo så veldig nå på å treffe prinsessa vår.. Slimproppen løsner litt etter litt og iflg jordmor er modninga i full gang,har flatet ut men likevel ikke helt klar enda.. Termin er 23.januar,håper likevel den lille kommer før...
mammaTilLinnea Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 jeg vil også ha vondt!! menstermin i går, og 6 dager til ul-termin... så nå syns jeg jammen meg babyen bare kan komme! hadde vondt i ryggen i hele går, men tok seg ikke opp noe, nesten litt skuffet;) er ikke mange gangene i livet man går å venter på smerter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå