Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går ettermiddag begynte jeg med veldig hodepine. Ga seg heller ikke. Har ikke hatt vondt i hode på lenge....Tok paracet da jeg la meg i går og nå begynner hodepinen igjen. Plagsomt. Ikke noe tegn på at jeg blir syk, for jeg er i form ellers.

Men hodepine kan vel ikke være noe symptom på graviditet vel??? I dag er det 6-7 dager til IKM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet desverre ikke, men skal krysse fingrene for deg:)

Skrevet

Takk for det. Krysser fingrene for deg også:=)

Føler ikke at jeg har blitt gravid denne pp heller:=( Men sist jeg var gravid, så hadde jeg ingen symptomer før i uke 6. Da kunne jeg ikke skjønne at jeg var gravid og husker jeg tok mange graviditetstester og stod gravid på testen hver gang. Hehe.

Skrevet

Hehe...sist vi prøvde og hadde ei sånn uke som vi har hatt nå med masse sex, da sa jeg det etter siste omgang. "NÅ er jeg gravid". Så sterkt følte jeg det, og gravid ble jeg....tror jeg tok 10 slike billigtester, tross at de alle var positive;) Fikk ingen symptomer før ikm den gang, men da bare visste jeg det.

Blir spennende å se, syns det er på tide med en til nå. Har jobb og tulla er 2 år:)

Skrevet

JODA!!! Hodepine er et graviditetssymptom. Og jeg kan skrive under på det, her har jeg kjent hodepine nesten hver dag i 6 uker. Startet før jeg testet positivt :)

Skrevet

Jøsses, så mye "rart" som kan være graviditetsymptomer da. Hehe.

Herregud så mye hvit-lotion utflod jeg har nå=(. Denne ventetida gjør meg helt sprø jo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...