Paulinaprøverigjen Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Etter å prøvd lenge, ga jeg opp en liten periode... orket ikke mer skuffelse... Har den siste uka, følt meg veldig våt hele tiden, kommer utflod ut som er veldig tykk, den er hvit og lukter ingenting... og noe form for infeksjon veit jeg at jeg ikke har.... Har liksom gitt opp å sett eller følt etter tegn... men nå føler jeg ikke at jeg kan overse det.... har vært mye kvalm... morgen som kveld.. kommer og går.... og tiltider smerter i nederste del av ryggen... hadde så vondt igår at det var ubehagelig å stå oppreist... brystene veit jeg ikke helt, kjenner småubehag i dem av å til... stikkninger nederste del av magen,, ikke ubehagelig, og er utrolig oppblåst.... veit at detta sikker og kan være tegn på at tanta kan komme.... men hva tror dere, noen som kjenner seg igjen ang utfloden å slikt ? venter ikm til lørdag... skal teste ,men ikke før lørdag uansett...
temine Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ville levert en urinprøve og fått stixa den. Kan være en nyrebekkenbetennelse med de voldsomme ryggsmertene, eller tante rød, men kan og være en graviditet...vanskelig å si. Skal krysse fingrene for deg på lørdag:)
miobell Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei! Kjenner igjen endel av symptomene du nevner, og jeg har selv IKM kommende helg. lett kvalme, slapp, litt vondt i hode, stikking nederst i magen osv. Jeg hadde kraftig ryggvondt fredag og lørdag forige uke, Spredde seg til ømhet i nederste del av magen. For meg var det vondt ligge mykt og sitte mykt. Måtte ligge flatt på gulvet eller stå - men høres jo likevel litt ut som det du nevner. hadde masse utflod søndag. Hvitt, tykt, luktfritt. Var sikker på at jeg ikke hadde noen infeksjon, men mandag begynte det å klø litt. Snakket med legen min og hun sa det hørtes ut som en mild form for soppinfeksjon. Veldig normalt spesielt ettet ppille slutt, graviditet osv. I og med jeg ikke vet om jeg er gravid, skal jeg være fosriktig med stikkpiller, men fikk en sånn Canesten salve til å smøre med. Kan jo være du har fått en sånn infeksjon?... Uansett kanskje greit kontakte legen om smertene i ryggen og masse tykk utflod fortsetter, selv om det nok er helt harmløst Er mye det KAN være, men alle symptomene våre kan jo så absolutt være tegn på at en liten spire har festet seg hos oss? ;-) Vi får krysse fingrene!!!! Har du prøvd lenge? Lykke til!!!!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 når jeg var gravid så hadde jeg også sumptomer på vondt i ryggen på den ene siden og i magen... så dette kan være positivt d... ta en test da vel, spennende:)
*Lykkeliten* Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Du beskriver meg nu.. Men jeg fikk mensen da.. Hadde akkurat de samme symptomene som deg.. Mensen kom 13dager etter ikm.. Men vi er jo forskjellige, og det finnes håp for deg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå