Gå til innhold

Påmelding til formiddagstreff tirsdag 15.1.kl 12


TobiasFeb08+JulieOkt12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på plass neste tirsdag jeg og :o) Har fysiotime klokka 11 så jeg er nok der litt før 12 jeg da. Men forrige gang vi prøvde pigen var det helt fullt. Hva med å reservere bord der? Noen som skal en tur til byen innen tirsdag som kunne tenke seg å ta på seg den evt? Ser ut som om vi kanskje kan bli en del denne gangen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ringe og bestille bord på mandag jeg. Men om det blir mange vogner er det kanskje bedre å ta et annet sted? Litt trangt på Pigen hvis det er mange folk der. Eller hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg regner med å komme på tirsdag. Må bare ta forbehold om evt tannoperasjon. Men jeg regner med at det blir onsdag...

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åse, hvis du gir beskjed når du ringer at det muligens blir med 3-5 barnevogner lager de plass til det. Vet dib har hatt treff der før og de har vært veldig villige til å lage plass til alle. Sofakroken bak mot lokalet tror jeg kanskje er best. Da kan vognene stå litt i veien uten at vi sperrer andre enn oss selv inne:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert ogsaa en lille tur, men har med baade babyen og storbror paa to, saa det bliver sikkert ikke saa lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har notert tid og sted, Åse - kommer gjerne hvis jeg ikke har havna på føden! Kroppen bare driver og lurer meg - men dagsformen er variabel. Sier fra mandagskvelden, jeg.

 

Kjempelurt å reserve bord - pigen er alltid stappfullt på den tida der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at vi ikke ses da, Kari;-) Koselig om du kommer selvfølgelig, men hadde sikkert vært artig om det skjedde noe og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Var første gang for meg på Glass... var veldig hyggelig å møte alle. Jeg kommer også på tirsdag hvis ikke noe skjer før da!

 

Natalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sagt at jeg kommer,men tror det må bli med forbehold om hvordan natten forut er,er den likedan som natt til torsdag så blir jeg hjemme,bare gled dere til nattevåk dere som ikke har fått enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dum det var da, selvsagt er det den eneste dagen jeg ikke kan til uken. Skal på 6 ukers kontroll med vesle og det er i mjøndalen så det er liksom ikke bare å svippe innom da, snufs så dumt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Har ikke vært med på BIM-treff her i drammen før, men kunne godt tenkt meg å være med, hvis jeg rekker på tirsdag.(er student og har praksis, så må ta et lite forbehold.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke reservere bord på Pigen med mindre vi forhåndsbestilte maten, derfor har jeg reservert bord til 16 personer og ca 5 barnevogner på Jonas B kl 12 i stedet. Skal stikke innom Pigen å si fra, sånn at de som evt ikke får med seg dette får beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir jonas-tur på meg i morra:-) Knerten holder seg på plass og viser lite tegn til å ville flytte ut selv om husleiekontrakten hans går ut nå på søndag hehe. Sender en mld her om formen skjærer seg i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...