Gå til innhold

arrrg nå er jeg kjempeirritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde problemer med å sovne i går men sovna endelig i 23 tiden. så kom mannen min hjem rundt midnatt og vekka meg og skulle bare fortelle ditt og datt. Hjalp ikke å si at jeg trengte å sove vi tar det i morgen..... endte med at jeg var lys våken da og sovna igjen rundt 1.

Ungen vår våkna litt over 2, han skulle få ho til å sove igjen sa han. det endte med at både han og ho bråka fram til 4: 30 og jeg fikk ihvertfall ikke sovet noe.

halv 5 bare tok jeg over og et par minutter etter sov jentungen.

Legger emg igjen og da skal han kose og klenge på meg (ikke seksuelt) Jeg desperat trenger søvn og må si det både 3 og 4 ganger at jeg orker ikke ha han så nærme. Jeg er gravid og har vansklig for å finne en stilling som er behaglig. Og han er en varmeovn uten like.

rundt 5 tiden sovner jeg endelig og så plutselig omtrent 40 minsenere kommer han og skal klenge på meg igjen, ganske sikker jeg freste til han for å få han til å trekke seg unna. men da var jeg våken igjen da. Og før jeg klarte og sovne så var jentungen våken igjen...........

Men da sover han plutselig tungt da, helt umulig å vekke. Så er bare for meg å stå opp med henne.

Klokka er 6 og ho skal ha frokost snart så er ikke vits å prøve å få ho til å sovne igjen.

Kjempe flott utslitt som jeg er fikk jeg 2,5-3 timer søvn og er ikke jentungen sin feil men gubben.................................

Kjenner jeg virkelig ikke eier tålmodighet nå.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff kjedelig. Sånn har min mann vært et par ganger også når han har kommet hjem fra en tur på byen. Han skal skravle om alt mulig. Heldigvis ikke ofte han er ute da:) Kan du ikke legge deg på et annet rom da, eller følger han etter? Prøv å få lagt deg, når hun skal legge seg etterpå. Legg deg tidlig i kveld, så føler du deg sikkert mer opplagt i morgen.

Skrevet

Skulle gjerne lagt meg igjen når ho sover dagen men har ikke mulighet idag da jeg har fullt opp med ting som må gjøres.

Så ho skal være med pappan sin nesten hele dagen.

Mannen min hadde ikke vært på byen da men på jobb han jobber kvelden. Heldigvis er han ikke sånn ofte, men igår hadde han tydligvis kommet opp med masse fixe ideer som han gjerne ville dele.

Blir nok enda en tidlig kveld på meg ja.

Hadde en periode hvor ho var våken masse om natta og da ble det til at jeg måtte legge meg klokka 8 på kvelden for å orke.

Var så deilig at ho endelig haadde begynt å legge seg ned å sove igjen når ho vokner, noe ho sikkert hadde gjort i natt også om ikke pappan skulle være så flink og ordne.

Skrevet

Åh for en dårlig natt for deg, MEN du er heldig som har en mann som vil snakke og kose med deg og selv om han var ikke så flink å roe jenteungen så prøvde han i hvert fall. Mannen min vil ikke kose sånn med meg og vil ha aldri stått opp for å roe ned sønnen min. Men jeg skjønner at du er irritert. Du skal sikkert sove bedre i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...