Gå til innhold

8 Dager siden guttungen bæsja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og han begynner å bli rimelig grinete, stakkar :( trykker masse uten at det kommer noe.. noen tips, damer? Han er syv uker gammel.. Han spiser som normalt og tisser masse, men begynner å bli litt bekymra, han har tydelig vondt i magen innimellom, skulle nok ha bæsja litt ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik holdt snuppen min på også. Lå å presset tom når hun sov=(

Var hos hs, men der fikk vi bare den vanlige: "de kan gå opp til 14-16 dager uten avføring"! Den natten var vi lei så reiste til legevakten og ble sendt videre til barneklinikken med forstoppelse=( Og det var bare etter 5dager! De tømte henne og vi fikk beskjed om at det kunne være melkeinntoleranse..... Bare for å si det! For er jo mange som sier slik som hs sa til oss. Men plager det han mye, og ingenting hjelper, så ville jeg reist til legen med han=)

Skrevet

Hvis han bare får morsmelk så trenger du ikke bekymre deg. Vi begynte å bekymre oss da det hadde gått over 14 dager uten bæsj, når det hadde gått 3 uker kontaktet vi legen og når det hadde gått 24 dage ble vi innlagt på sykehus. Etter at de hadde tatt div blodprøver og mens vi ventet på røntgen av magen bæsjet hun endelig, og det var full pott!! ;o)

Skrevet

Eldstemann fikk kun mm, og hadde ikke bæsj oftere enn hver 12 dag ca. Da var han litt muggen i dagene før det "løsnet" - og kjempeharmonisk i dagene etterpå.

Det er visst helt normalt. Noen bæsjer 5 ganger om dagen, andre to ganger i mnd.

Skrevet

Må bare legge til at snuppen min KUN fikk mm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...