camosilla Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Ser det er flere som er våkne her ja... Hatt så mye kynnere i natt så jeg får ikke sove. Trodde det var rier for begynnte med ganske vondt i ryggen og de kom forholsvis regelmessig. Men men, blir vel lurt igjenn:) usj!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Nesten litt godt å høre at det er flere enn meg Jeg er på tredje våkenatten, pga. vonde kynnere. BLÆH. Håper hveeer gang at det er en begynnelse, men så blir det jo stille igjen ut på morgenen. Merkelig det der. Noen peiling på hvorfor kynnerne (eller er det maserier? Jeg har et definisjonsproblem akkurat der..) kommer sterkere på natten egentlig?
camosilla Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Har ikke peiling jeg, men på meg også kommer de oftere og sterkere på natten...
camosilla Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Eller på kvelden hvis jeg ligger på sofaen f.eks.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Samme her. Håper at de skal fortsette selv om jeg står opp, for da kan det jo kanskje være noe på gang....Men neida...!! Da blir det jaggumeg helt stille igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå