♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Kransekake stengene står i ovnen!!! Mmmmm.... Ikke greit når man er på vei NED i kg, og er sulten=S
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Hei:=) ! Er du opp nå ? Baker kransekake? Så heldig du er da? Å,d er godt:) ! Kan du tenke deg hvem dette er??? "Blunke"
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Heisann=) Ja, er som oftest våken jeg nå vet du=) Hehe, måtte liksom bare lage kransekakestenger da, men hvor heldig jeg er vet jeg ikke=P Ikke akkurat det beste å hive innpå midt på natten når sukkersuget melder seg... Tror nok jeg vet hvem du er ja, skal ikke nevne nick... Men så du logget på msn i sted!?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jeg var og satte på ei vaskemaskin(på natterstid:p),derfor jeg ikke svarte med en gang... joda,logget meg på msn:).D er ikke hver gang jeg logger meg på at jeg kan skrive da men måtte liksom logge meg på likevel,så folk får tak i meg vet du,he he.. sambo er hos moren sin i natt,pga at han skal på verksted med bilen klokka 08.00,hun bor rett ved verkstedet skjønner du...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, det gjør ikke noe! Jeg har sett på unge mødre, så jeg har ikke vært her selv;) Hihi, er ofte på msn jeg også uten at jeg er der... Eeeeh, det hørtes jo dumt ut men du skjønte det vel=P Så greit da at han er borte en natt! Da får du tid til å sitte på msn og dib uten kjas og mas;) Du får nyyyyyte det!!! Blir vel "oppned" døgnrytme på deg også...
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 D kan du skrive opp... Jeg kommer til å bli SKIKKELIG trøtt i morgen,uff...Må bare legge meg nå...Har ikke lyst..men er litt trøtt.. Er skikkelig nervøs for morgendagen,uff..Skal til legen 11.40.Har hatt så fryktelige muskelsmerter siden 28.12.Snev den 27 men "spratt"skikkelig ut den 28.Sambo sier at han tror jeg har muskel betennelse....Jeg kjenner d best i nederste del av ryggen og øverste del av rumpeballene,og på sidene,særlig den venstre,altså oppover siden,helt oppunder armen.og d som er så rart er at resten av rumpa føles så "hoven"ut..vanskelig å forklare.Ekkelt å ta borti. og du har vel hørt om den plassen jeg og sambo bruker å være på hver våre dager? D dagsenteret.Der bruker d å være morgentrim.D gidder jeg ikke være med på,men nå i går,altså mandagen følte jeg at jeg måtte bli med pga musklene,må jo prøve å bli bra..D var så smertefullt:( Nakken er så stiv også,greier ikke få hodet helt ned i fanget når vi sitter på en stol med en øvelse.og en gang stod vi ved en vegg.vi skulle løfte en og en fot opp mot ryggen,Du vet,sånn bakover..mot ryggen..og holde i den..Men jeg greide ikke få skikkelig tak engang,fikk bare så vidt tak i hælen..Og denne øvelsen greide jeg lett før jeg fikk de muskelsmertene.. Skjønner ingenting..Blir spennende å høre hva legen sier! Håper jeg får skikkelige smertestillende denne gangen da..Bare så vidt jeg greier å reise meg når jeg ligger..Må på en måte "rulle"meg på siden og opp..Og d er smertefullt d og.. og vi har kjent en kul på den nederste delen av ryggen og..vond å trykke på..Sikkert en muskelklump..Men jeg innbiller meg at d er en del av et ben der..Men d er nok innbillning! Har ikke nevnt d for sambo,studerte kulen litt nærmere i går..Panikk jeg vet du..Han har kjent kulen han og,men at d kjentes ut som en del av et ben,d vet han ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå