Gå til innhold

dere som sleit med cerazette!! hva gjorde dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har blødd som en gris siden jeg begynte på dem. nja.. ikke gris akkurat da men småblødd stort sett hele tiden. hver/annenhver dag.

har kastet dem nå (31.12)... og blør enda.. sikkert mensen som kom etter avsluttet pillebruk men det er ikke vanlig mens heller... er sånn som det har vært hele tiden. litt nå og da... med litt forskjellige farger! rød, brun, rosa og hadde det gått at hadde jeg sikkert fint kunnet ha blødd grønt også.

dere andre som finn blødningsforstyrrelser... sluttet/byttet dere eller blei det bedre etter noen ytterligere uker/mndr?? vil ikke ha andre piller heller da jeg har vært plaget med hormonforstyrrelser og er generelt veldig skeptisk til p-piller.

sikker feil forum siden de aller fleste her inne ikke bruker prevensjon men dere har sikkert gjort det tidligere;)

(skal snart begynne å prøve igjen så derfor jeg er her)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starta på cerazette etter min første fødsel, og brukte de i to år. Hadde først ingen mens før tulla ble 1 år, så hadde jeg en del sånne småblødninger som du snakker om, men ikke mer enn at et truseinnlegg var nok. Uansett utrolig irriterende. Var på nippet til å slutte jeg og etter noen slike mnd, men valgte å fortsette. Det er jeg glad for, for etter en mnd med småblødninger av og på stoppet det opp, og jeg hadde ingen menstruasjon før jeg slutta på pilla nå i desember.

MEN, jeg kjenner de som bare blødde og blødde og til sist bestemte seg for å slutte. Skjønner det godt. Fins jo andre merker du kan prøve...eller ettersom du snart skal begynne å prøve igjen, ville jeg valgt kondom så lenge:)

Skrevet

etter å ha gått på vanlige p-piller i mange år gikk jeg over til cerazette. De f@*$a opp kroppen og jeg hadde mens i tide og utide. Fikk sinnsykt ømme bryst før hver tr, noe jeg aldri har hatt før. Slutta på de i slutten av mai, for da orka jeg ikke mer av litt blødninger her, et par dager opphold, og en uke til med blødninger. Har prøvd å bli gravid siden, men fortsatt ikke lyktes. En ting er iallefall sikkert, jeg skal ALDRI ta cerazette igjen!

Skrevet

Jeg har brukt cerazetta siden september-07. Fikk først en vanlig mens, og deretter ble den helt borte fram til uka før jul. Hadde menslignenede blødning i fem dager, og så var det opphold en ukes tid, også kom ny blødning. Samtidig gir de ømme og forstørret bryster og jeg har også blitt mer følelsesladet etter å ha startet på de. Derfor har jeg også kastet de nå på nyåret, og fortsetter med kondom da vi mest sannsynlig kommer til å prøve vår fruktbarhet i nærmeste framtid:-)

Skrevet

Jeg hadde mens hver 14 dag de 2 første mnd på cerazette og vurderte å slutte da, men så stabiliserte den seg og til slutt ble den borte. Hadde ikke mens på et år. Den kom tilbake nøyaktig 4 uker etter at jeg sluttet med pillene, men har likevel ikke lyktes å bli gravid. Snart 2 år siden jeg sluttet med dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...