Gå til innhold

Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her å vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. får jeg vet ikke om dette er nok en falsk alarm eller om det faktisk er noe på gang.. Hvor vondt skal det være før det blir sett på som rier? Kan man ha rier selv om man ikke har grusomt vondt liksom.. Har ikke fått sømme meg til å ta tiden enda, men er ganske hyppige disse her, og det river i ryggen og strammer seg på magen når de kommer.. samtidig som det stikker litt opp i skjeden. Var inne på en sjekk på sykehuset en uke før jul, og hadde da 1cm åpning.. Er nå 37+6..

Setter veldig pris på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker, men ville ringt sykehuset og spurt. Tror du virkelig kjenner når det er rier. Jeg er førstegangs.

Skrevet

Ja, har også forstått det sånn.. men så har jeg vært inne før pga noe som viste seg å være premature rier, og de var heller ikke særlig vonde.. Har det vondere nå. Er jo ikke alle som får sånn kjempevondt tror jeg.. hmm.. 3 min imellom hver gang nå.

Skrevet

Ring føden! Hvis du allerede har hatt premature rier så skal du ikke vente nå. 3 min imellom er ikke særlig lenge og det høres jo utr som du har litt vondt. Fødte selv for første gang i juni-07 og jeg syntes ikke det var noe spesielt vondt før det var 2-3 min imellom... For å si det sånn; jeg hadde 5 cm åpning før jeg i det hele tatt skjønte at nå var det i gang på ordentlig!

Kjære deg; ta heller en tlf for mye eller en for lite da. Må få høre hvordan det går med deg da! Hold oss oppdatert! Ønsker deg masse lykke til uansett hva det er:)

KLem

Skrevet

Nei, off!! Det håper jeg da virkelig ikke.. Har pakket baggen, så er parat viss det skulle blir verre dette her. *håpe håpe*

Skrevet

Ja ring føden du, så slipper du å være usikker. Noen ganger tar det jo litt tid før riene bygger seg opp og blir riktig vonde. Så er veldig stor forskjell fra fødsel til fødsel. Ønsker deg lykke til! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...