Gå til innhold

Jeg blir tante til enda ei jente :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med på UL og fikk se henne i går! Kjempeaktiv lita tøtte hehe, var så kos å se :D

Skal være med når hun blir født (hvis alt går som det skal seff) så var gøy å få en liten sniktitt inn på livet i magen :D

Søstra mi har termin på bursdagen til mamma, så vedder på hun kommer til verden 5 juni,dagen etter hehehe:D

(tuppa mi ble født dagen etter lillebroren min sin dag,og niesa dagen etter mormora mi sin bursdag) så blir speeennende å se :D

Måtte bare dele det med noen , er jo spent :D Blir dyrt til tante det her , ei lita prinsesse til å skjemme bort hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir koselig :)

Og dyrt;)

Merker det selv.. Vi søstrene i min familie fikk tre barn på ett år.

Danie i januar, så kom min nest eldste søster i juni med ei lita jente og min eldste søster med en ny gutt i september.. ;)

Blir dyrt altså, når man hele tiden finner noe som er sååå pent til den ene i familien, og man kan ikke kjøpe til bare en.. Det er forskjellsbehandling, hehe :)

Skrevet

Ja,forskjellsbehandling går jo ikke an hehe.... så blir dobbelt opp :o:D Men så gøy å shoppe da hihi

Skrevet

Hehehe, ja! Det er det;)

Misunner deg som kan gå å kjøpe bittebittebittesmå bodyer og sparkebukser..

Får be søstra om å bli gravid igjen..;)

Skrevet

Ja,du får gjøre det :D Har allerede begynt jeg da, haha. men det teller ikke, for den er blå :P var sååååååå sikker på at det var en gutt inni der haha :D

Skrevet

Hahah ;)

Da søstrene mine ble gravide sa jeg: XXxxXX får en jente og det stemte

Så sa jeg at XXxXXX får en gutt

Og det stemte.

Og det sa jeg ikke når de var gravide, det sa jeg i mange år før min nest eldste søster ble gravid.

Og jeg har alltid sagt at min nest eldste søster får en jente, også en gutt.

Så gjenstår å se om jeg får rett.

Og... Sa at min eldste søster får to gutter og ei jente tilslutt. Hun har to gutter og skal ikke ha flere. Men, jeg sier det.. HUN får EI JENTE!!!Jeg er så sikker på det :P hehe:p

Og jeg tror at jeg får en jente neste gang... ;) Når det enn blir :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...