Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en GOD alkoholfri rødvin?

Prøvde en som heter Ebony Vale (Cabernet Sauvignon) i kveld, og den smakte rett og slett helt forferdelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ariel er ok, men smaker dels som druesaft, tror ikke det finnes bedre. Den alkoholfrie hvitvinen til Ebony Vale er knallgod da! Smaker virkelig som hvitvin.

Skrevet

Nå har jeg smakt Ariel i jula og den smakte IKKE godt, selv om det kanskje er den "beste" av de alkoholfrie rødvinene. Da venter jeg heller til jeg kan drikke "the real thing" om noen måneder:-)

MEN, en alkoholfri hvitvin kan jeg anbefale: Inglenook St. regis Cabernet Sauvignon, koster 60,- på polet.

Denne er kjempegodt til å være alkoholfri, grunnen at den smaker nesten som vanlig hvitvin (ikke helt det sammen, men...) er at det er vanlig vin de har fjernet alkoholen på, og da sitter mye av smaksstoffene igjen i vinen.

Skrevet

Om du liker GOD vin tror jeg du kan glemme å finne en vin som faller i smak :o(

Det er stort sett "tynn saft" som finnes i flaskene. Smakte på rosevinen til ariel - grei smak, men hadde ikke noe med vin å gjøre.

Men det handler jo litt om smak... Jeg er selv glad i kraftige rødviner og chablis hvitviner :o)

Skrevet

Inglenook, både rød og hvit er de jeg har smakt som ligner mest på vin i alle fall, resten minner mer om solbærsaft e.l.

Skrevet

Det kan godt være :) Men da må du treffe rett person. Han jeg spurte endte opp med å anbefale meg noe som etter etiketten var en blanding av eplesaft, kullsyre og sukker...

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg og en (også gravid) venninne hadde en alkoholfri rødvin-smake-kveld og vi fant ingen! Altså vi er veldig glad i rødvin, da og ingen kunne sammenlignes med vanlig rødvin. Ariel er helt grei, men tror jeg like gjerne kunne hatt gleden av et glass iskal cola, hehe... Spurte på polet og, og han sa det samme. Tror vi prøvde tilsammen 7 stk.... Blæ! Nei, vi får nok heller glede oss til vi kan nyte et glass av den "ekte varen" :-p

Skrevet

Tusen takk for svar!

Skal prøve ut tipsene her! Har vel kommet frem til at jeg kan glemme en god rødvin de neste månedene, men må ha noe å helle oppi "lureflaska" når jeg skal ut m venner.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...