Gå til innhold

noen som har blitt strippa her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tok det før noe skjedde hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det mange ganger også. Ingenting skjedde...desverre. Endte med ks. Vondt var det også, eller skikkelig ubehagelig!

Skrevet

Blei stippet da jeg ble lagt inn på sykehuset på lvelden i 9 tida.

Klokka tre på natten startet fødselen!!

Skrevet

jepp...etter og ha hatt ganske vonde rier uten noen efektivitet i over ett døgn,så blei eg strippa kl 3 på formiddagen,riene blei forfærdlige,og lille gutten kom 16 timer etter på.... heilt for jæ... for og sei det rett ut....

Skrevet

Ja, to ganger forrige svangerskap. Første gang sjedde ingenting, så da var jeg nok for lite moden, men andre gang ble det fødsel samme natt, så da kan det nok hende det hjalp til.

Skrevet

Ikke noe behagelig:/ Men jeg hadde i utgangspunktet så store smerter, så strippinga ble bare barnematen!

Skrevet

Ble strippa etter Mange lange timer med lite efektive rier. Etter strippinga gikk åpningsfasen litt fortere- å lille gutt var ute ca.6 timer etter

Skrevet

Ja, og det skjedde ingenting før to uker senere :-/ Og det var vondt!

Skrevet

Jeg ble strippet ni dager på overtid. Hadde blodig slimete utflod i et og et halvt døgn før vannet mitt gikk, deretter var hun ute på fem timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...