marita*mamma*har fått jenta Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 hvor lang tid tok det før noe skjedde hos dere?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Ja, og det mange ganger også. Ingenting skjedde...desverre. Endte med ks. Vondt var det også, eller skikkelig ubehagelig!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Blei stippet da jeg ble lagt inn på sykehuset på lvelden i 9 tida. Klokka tre på natten startet fødselen!!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 jepp...etter og ha hatt ganske vonde rier uten noen efektivitet i over ett døgn,så blei eg strippa kl 3 på formiddagen,riene blei forfærdlige,og lille gutten kom 16 timer etter på.... heilt for jæ... for og sei det rett ut....
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Ja, to ganger forrige svangerskap. Første gang sjedde ingenting, så da var jeg nok for lite moden, men andre gang ble det fødsel samme natt, så da kan det nok hende det hjalp til.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Ikke noe behagelig:/ Men jeg hadde i utgangspunktet så store smerter, så strippinga ble bare barnematen!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Ble strippa etter Mange lange timer med lite efektive rier. Etter strippinga gikk åpningsfasen litt fortere- å lille gutt var ute ca.6 timer etter
Piken på landet Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Ja, og det skjedde ingenting før to uker senere :-/ Og det var vondt!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ble strippet ni dager på overtid. Hadde blodig slimete utflod i et og et halvt døgn før vannet mitt gikk, deretter var hun ute på fem timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå