Gå til innhold

Flode, hvlaros...guri... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som den gedigne flodhesten.. De mamma buksene jeg kjøpte meg på begynnelsen av graviditeten passer ca ikke lenger.. Ser at jeg har begynt å få en del fett på rumep og lår... IK! ...jeg som skulle være den "sunne gravide" som kun sku legge på seg høyst nødvendig...så sitter jeg her i uke 33/34 med 17kilo mer enn da jeg ble gravid... kommer vel aldri til å passe inn i de gamle klærene mine igjen:( ...tenk...før jeg ble gravid veide jeg 63kilo..og er 174 høy, nå veier jeg 80:( ..jeg som alltid har hatt 60 som ideal vekt, kommert vel aldri ned dit gjen nå....

Sorry alt sytet... men trenger å få det ut..tror jeg forholder meg anonym nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.... gikk opp 33kg første gang.... Nesten alt forsvant innen et år.

Var litt mer forsiktig sist- bare 16kg, forsvant etter et par mnd.

Om det var til litt trøst.......

Skrevet

All form for medlidenhetfor hjelper i dag tror jeg bollamor..

...er vel litt hormonell for tiden også.. tror ikke det en dag uten at tårene triller og triller og triller for tiden... redd for stor baby er man og:(

...alt på en gang nå...

HI

Skrevet

Takk for innlegget! Er som jeg skulle skrevet det selv. Føler det på akkkurat samme måte. Lagt på meg tilsvarende. Håper ikke baby er altfor stor, men så lenge det lille gullet mitt er frisk og rask får det bare være. Det er vel verdt vektøkningen :-) Klem

Skrevet

Jo, du har nok rett.. At baby er frisk og rask er det viktigste!

Godt det er flere enn meg som har det slik, at jeg ikke er alene om det..

Er jo litt dette maset fra jordmor og..om at nei nå må du passe på mat inntaket og sukkerinntaket.. hadde det bare vært sånn at det er veldig høyt så.. men mulig det er det...bare jeg som ikke syntes jeg spiser så mye som det virker som jordmor tror...uff...jaja.. natta jenter..

Klem HI

Skrevet

uff kjenner til det der ja, er 29+4 og lagt på meg ca 11-12 kg, er 182 cm men redd jeg runder 100kg denne gangen(hulk hulk). Sist gang la jeg på meg 29 kg og sleit som en hund for å få det av, depper litt her. Men får være flink med å spise sundt og mange,lange trilleturer når bebisen kommer så går det vel av :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...