Gå til innhold

Litt nysgjerrig jeg.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid etter at dere ble alene, begynnte dere å date igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært alene hele tiden, begynte ikke treffe gutter før hun var sånn ca 1? Fikk sånn skitten følelse i meg når jeg tenkte på gutter og sex, men HALLO? mamma skal jo også ha et liv utenom babyen, og synes hvis man er alene burde man være flinkere til og sette av tid til seg selv:)

Skrevet

Det mener jeg også. Der er ikke mange måneder siden det ble slutt mellom meg og x, men nå den siste tiden har jeg fått kontakt med en gammel flamme og kjenner følelsene har blusset opp igjen med han... Og han føler det samme. Men er livredd for hva folk kommer til å si, hvis vi innleder ett forhold... Hadde tenkt å ta det sakte da, men hører mange mener at det bør gå minst ett år etter et brudd, før en kan tenke på ett nytt forhold. Hva mener dere her inne...?

Hilsen HI

Skrevet

Hmmm ja de sier jo så mye om at det burde gå et år osv, men tror du veit når du selv er klar for det ...

Det viktigste er vel om du virkelig er ferdig med x og at du ikke bruker flammen din til og komme over han!

Du skal vel bry deg mindre om hva folk sier, du er voksen og du har jo klart og passe på deg selv en stund nå:) Uansett hvis det virkelig er kjærlighet og folk ser det, så burde de jo være glad på deres vegne§

En ting til hvis det er en du har hatt forhold med tidligere, så er det vel en grunn for at det ble slutt? Tenke på det og!

Synes ikke det er så ille hvis dere tar det rolig jeg! :)

Lykke til!:)

Skrevet

Grunnen var vel det at jeg ikke var klar for noe seriøst forhold på den tiden, og at vi bodde langt fra hverandre. Men følelsene har alltid vært der inne... Han er den jeg kan stole 100 % på, vi er ganske like i væremåte og trives veldig i hverandres selskap.

Tenkte at vi kunne treffest når barna mine er hos bf, for å bli skikkelig kjent med han....

Men familien liker ikke tanken, så jeg føler at jeg har nødt til å snike meg rundt....

Skrevet

Hmm har vært alene hele veien, men begynte å date for bare noen uker siden:)

Skrevet

BarnErEnMorsLivsanker : Hvor gammel er Lucas da?

Jeg har to barn som er 1 og 3 år gammle... :)

Hilsen Hi

Skrevet

Lucas er seks måneder gammel:) Men jeg har vært singelsiden juni 2006 så dating var vel på tide nå:)

Så koselig, jente, gutt eller begge deler?:)

Skrevet

Har en av hver, og nyter tiden jeg har med dem. :)

Men så var det å få seg et liv, når de er hos bf da... Føler at folk rundt meg lager så mye styr for alt mulig... Til og med å gå ut sammen med venner, hvordan blir det da når jeg bestemmer meg for å møte min gammle flamme? Virker som jeg skulle ha vært i isolat en god stund ifølge dem...

Skrevet

Så koselig:):)

Uff ja, men altså det viktige er jo ikke hva folk tenker og mener, det viktige er at du får en fritid du kan trives med og evt en mann å trives med;);)

Jeg ville møtt den gamle flammen med god samvittighet og varslet de som har innvendinger mot det at de faktisk ikke har noe med hvordan du lever livet ditt og at om de ikke klarer å støtte deg så får de heller holde tett med sine meninger:) Man trenger ikke vente i åresvis etter ett brudd, man blir jo ensom etterhvert, det sier seg selv! Så jeg synes du skal tenke på deg selv og hva du trenger, så kan de som mener du burde vente sitte å surne så mye de vil for det er ikke deres sak å styre ditt liv!

Skrevet

Blei slutt i slutten av jan i fjor, og fekk meg ny kjæreste i starten av des. i fjor. Vi møttes på jobben, så har vel ikkje datet, eg har ikkje hatt dei store mulighetene for det. Det berre blei sånn. :)

Skrevet

Der fikk du sagt det jeg føler :) Ikke sikkert jeg får tilbake denne muligheten senere med denne gammle flammen... Alltid er det noen som har kommet imellom oss, og nå føler vi begge at vi har fått muligheten vår til å se om dette virkelig klaffer og at det kan være oss to.

Derfor blir jeg så fortvilet når de rundt meg vet at jeg har sterke følelser for ham, men mener at jeg burde vente til at det har gått både 1 og flere år før jeg kan tenke på ny mann.

Vi kommer jo ikke til å blande inn barna på en god stund uansett, hadde tenkt at vi kunne tilbringe tid sammen nå de hadde samvær med den andre parten. Vil ikke blande inn barna før jeg er sikker på at dette kan fungere, det vil ikke være rettferdig ovenfor dem.

Jeg tror jeg kommer til å følge hjertet mitt og møte han... Så får tiden vise om det virkelig er sånn at det alltid har vært meningen at det skulle være oss to. :)

Tusen takk for råd og støtte :)

Skrevet

Jeg traff igjen en gammel "flamme" via Facebook samme kveld x'en flyttet ut... Gikk en mnd med meldinger frem og tilbake før vi gikk på kino sammen, og nok et par uker før det "tok av"... Gikk fort, men kjentes hele tiden riktig (hadde nok aldri innledet et forhold så kjapt om det ikke var for at jeg kjente personen veldig godt fra før...). I tillegg hadde x'en min ny dame som endte opp som hans samboer 2 uker etter at han flyttet ut, som har to barn fra før, og som han i tillegg smelte på tjukken 2 uker uti det nye samboerforholdet... Så jeg følte jeg "hadde lov" å date seriøst selv igjen siden han allerde hadde banet vei, he, he... Det viktigste er å være følelsesmessig mer eller mindre ferdig med det gamle forholdet før en kaster seg uti noe nytt...Men så er det også forskjell på om det er et seriøst forhold en er ute etter, eller bare noe å "varme seg på"...;-) Synes det er urettferdig at vi jenter har de forventningene om at vi skal være dydige og sitte og holde oss i skinnet så og så lenge etter et brudd, men kjenn etter hva som føles riktig... Ikke få panikk og kast deg inn i noe bare for å slippe å være alene, DET vil du trege på senere... lykke til uansett!!

Skrevet

Må bare tilføye at min og din situasjon mtp våre gamle flammer er helt lik! Våre veier har ved flere anledninger krysset hverandre, men det har aldri kunnet bli oss av ulike årsaker, dette er første gang vi begge er single og har anledning til å prøve ut dette... Og jeg skal love deg det er bra!! Til og med mine foreldre som er litt gammeldagse på dette området har tatt ham inn i varmen og ser med glede på hva hans nærvær gjør for meg og hvordan jeg stråler for første gang på MAAAANGE år... Go for it, sier jeg bare! Men bra du tenker på barna, det har hele tiden vært hovedfokuset mitt også...

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er/ har vært i denne situasjonen :) Godt å få luftet dette med noen som forstår situasjonen :)

Ble litt lette nå som jeg har fått lettet litt på " trykket ".

Går bare å gleder meg til å få møte ham igjen nå etter alle disse årene, er ikke det samme med samtaler pr. telefon... *Kribler i magen *

Skrevet

Fikk meg kjæreste 4 mnd etter at det ble slutt med barnefaren. Og jeg var ikke på date eller noe, hadde absolutt ingen planer om å finne meg eller leite etter en kjæreste.

Ett kaffebesøk hos en mann jeg traff på en fest, og chatt på nett førte til forhold ja. (ingen av oss ville ha oss kjæreste) slik kan det gå når man minst venter det at drømmeprinsen dukker opp.

Skrevet

Fikk meg ny samboer 9 mnd etter bruddet med bf jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...