Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/Norske/1.785538
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Hehe! "..og jeg har ganske høy smerteterskel.."
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Syns det var litt søtt jeg. Gikk selv nettopp gjennom visdomsjeksel som kom opp samtidig med tannkjøttbetennelse. Føde var uansett 100000 ganger vondere.
mille80 Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Enig! Holder på med en visdomstann selv nå, som gjør j.... vondt. Men heller 100 sånne enn en fødsel!
Mrs. Bouquet Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Smertene hun opplever er vel kanskje litt mer konstante og varer over lengre tid en en fødsel. Syns ikke det kan sammenlignes. En fødsel er liksom noe helt annet, og kan ikke sammenlignes med noe syns jeg.
Nyseryllikberta Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Visdomstann som er betent er verre enn fødsel! Fyameg, det er vondt det, både å trekke en som er betent og å trekke en med tre mothaker på;S
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Signerer Nyseryllikberta. Dere som ler så godt av dette, kan glede dere til den dagen dere sitter med en skikkelig betent visdomstann. Jeg føder heller i setefødsel. Og ja, jeg kan faktisk uttale meg, siden jeg har opplevd begge deler.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Har 2 grusomme fødsler bak meg ------------ og en betent visdomstann. Trodde hodet skulle eksplodere. Vet ikke hva som var verst igrunnen, jeg..
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 Hvis dere tror fødsel er den verste smerten man kan oppleve tar dere nok feil (ikke at jeg vet noe om denne jenta sine smerter...)
☆Anonymia☆ Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 å få visdomstennene er faktsk drit vondt. dessuten syns jeg Linni er kjempe søt jeg. ikke at det har noe med saken å gjøre,men jeg syns hun er til å spise opp =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 Jeg føder heller igjen kontrå gå med tannverk.. jeg husker mere med gru tilbake på det kontra fødsel.. Jeg har seriøst mareritt enda om tannverk.. Grøss og gru..
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 Jeg føder heller 1000 ganger enn å ha en vond visdomstann! Fikk betennelse i en som drev å kom frem rett før jul, og det var seriøst et helvete! Hverken sov eller spiste på en uke, og når jeg endelig kom meg til tannlege så fikk jeg pennicilin som ikke fungerte. Grusomt vondt! Glad jeg er frisk nå!
Silja FullFres McQueen Skrevet 9. januar 2008 #17 Skrevet 9. januar 2008 Signerer de som mener fødsel er å foretrekke. Har vært plaget med visdomstennene og betennelser selv, gikk en gang et par mnd i strekk med konstante smerter. Nei takk. Gi meg heller et par fødsler!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 Høy smerteterskel? Give me a break
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå