Gå til innhold

Når la dere babyen deres på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan gikk det?

Tips?

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da han var nesten 6 mnd. Ligger på naborommet. Gikk kjempefint, sov hele natten fra første natt. vet ærlig talt ikke helt om han merket forskjell, han er glad i å ligge å pludre med seg selv når han er våken og da han lå inne hos oss gjorde han det selv om han hørte at vi var der. Tror man må gjøre det når det føles riktig, men etter hvert blir det kanskje vanskeligere fordi de merker forskjellen bedre...? Vet ikke.

Skrevet

Gutten vår har ligget på eget rom siden han var 6 uker gammel, og det har aldri vært noe problem. (Jeg ammer ikke.) Vi har døra hans åpen hele tida, og bruker i tillegg baby-call. Han har sovet hele natta siden han var litt mindre enn 4 måneder gammel.

Skrevet

Har ligget på eget rom fra første stund. Rommet ligger innenfor vårt så det er veldig kort vei. :) Det har gått veldig bra. Sover hele natten her. Tror ikke de legger så mye merke til det så lenge de har lagt i egen seng på foreldrene sitt rom.

Lykke til

Skrevet

For 3 netter siden, da han var 3 mnd. Gått over all forventning!! Han er mme-barn og sover hele natten. Da han lå på vårt rom våknet han 1 gang i løpet av natten....de siste 3 nettene har han sovet 9-11 timer i strekk.

Skrevet

Da hun var 9 uker, gjorde ikke noe ut av det...går helt fint. Ligger vegg i vegg og har babycall.

Skrevet

La ham på rommet sitt da han var 7 uker. Han har ligget i bagen sin på rommet vårt så vi bare satt den i senga hans, tror ikke han merka noe forskjell jeg. Han er jo vant til å sove alene:o) Rommet hans er rett ovenfor vårt så vi hører ham uten problemer:o)

Skrevet

Heh..for to uker siden..da var hun 10 mnd.

Var litt bekymra for hele rom skiftingen, men nå er det bare sååå deilig, å jeg sover bedre enn jeg har gjort på snart et år..

Skrevet

Nå når han ble 8 mnd, for han deler rom med storebror og da var det greit at han sov natta igjennom først. (ellers vekker han bare storebror) Går kjempe fint. De sover hele natta begge to!!! =))

Skrevet

Hallo???

Hvorfor i alle dager legger dere barna på eget rom så tidelig????

Det er jo ikke annbefalt at barna får eget rom før de er rundt 1 år, dette på grunn av krybbedød.....unskuld meg....men.....

Skrevet

Kanskje fordi både mor og barn sover bedre da?

Ungen våkner lett av foreldrene, og foreldrene, spes mor, våkner lett av ungen... Begge får ofte bedre netter nå de ikke ligger på samme rom:)

Skrevet

våres jente er er 12 uker på fredag lurer på om hun skal få beg å sove på sitt rom nå, hun har sovet hele natten siden fødsel så har ikke det problemet med å stå opp for å gi mat eller gi henne tytten;)

ny forskning ang krybbedød viser at alle barn har lavt blodsukker til felles. . harregud om barnet sover i egen seng på foreldrene sitt rom eller på eget rett ved siden av har jo ingenting å si, jo tidligere jo bedre, de viser seg det at foreldre som lar barnet sove i samme seng, ammer mer om nettene fordi barnet våkner lett av morens lukt, noe som ikke i lengden er bra for barnet lærer seg ikke å sove ut. .

Skrevet

jeg har tvillinger som er tre og en halv mnd, kunne tenke meg de sov på eget rom. men de våkner så mange ganger om natten for mistet tutt, å da tenker jeg at det må ver veldig slitsomt å stå opp , å gå for hver gang, lettere å bare reise seg opp å legge seg ned igjen.. men ikke hvet jeg, føler det er lettest foreløpig, men gubba tenk å hatt fred en hel natt da.. måtte vært en drøm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...