Gå til innhold

Manuell eller elektrisk brystpumpe?


Athene75

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøpe meg en brystpumpe etterhvert og lurer på om noen av dere har noen erfaringer med slike pumper. Om en bør satse på manuell eller elektrisk og evt hvilket merke som er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan anbefale avent sin eleketriske pumpe.

den kan brukes både som manuell og elektrisk.

utrolig enkel og grei pumpe, koster i 1200kr og ligger i en veske så e enkel å ta m om d trengs.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektrisk ! Heilt klart. Syns det var vanskelig å få til manuelt. Tungt også. Hugsar ikkje kva merke eg har, men kjøpte på apoteket og prisen var den same som ei manuell pumpe, og det var i 2002. Den går fint framleis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avent sin manuelle. Kjøpte den som både har elektrisk og manull pumpe jeg... Har brukt den elektriske to ganger, og dermed tapt 700 kr. For den med både elektrisk og manuell pumping betaler man 1200 kr for, og den med kun manuell pumping betaler man 500 for. Den manuelle pumper dessuten mye raskere enn den elektriske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avent din eletriske! Jeg hadde utrolig mye melk sist, så jeg leverte melk til melkebanken, å startet med en manuell, men dette ble slitsomt i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare skyte inn at det ikke er sikkert du får bruk for den i det hele tatt. Kjøpte i sin tid Avent manuell pumpe, og brukte den kanskje... tre ganger. Bortkastede penger, med andre ord. Denne gangen gidder jeg ikke kjøpe, i hvert fall ikke før jeg ser at behovet er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan og anbefale avent sin manuelle pumpe. Har prøvd elektrisk, men den manuelle var mye bedre så jeg kommer til og bruke den denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du trenger, dette vil jo vise seg fort,

og du må pumpe ofte anbefales elektrisk.

da anbefaler jeg medela swing.

en utrolig lett pumpe.

går på strøm eller batteri.

 

prøvde avent sin elektriske først,

den var klumpete og stor syns jeg.

og ikke fikk jeg pumpet like mye melk heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere kjøpt pumpene dere som har, finnes det billige å kjøpe på nettet, ellers sett at de fleste apotek har dem. Er det stor forsjell i pris ift hvor man kjøper dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig fornøyd med medela sin elektriske. Bråker litt men...

Er jo ikke nødvendig å kjøpe før fødsel kanskje. Man kan håndmelke også faktisk :-) frem til man får kjøpt pumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

medela har flere modeller

swingen bråker ikke mye

mini electricen bråker mye mer

syns også avent sin bråker mer enn medela swing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...