Gå til innhold

Er det greit å stappe i en 2 åring godterier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn som kjærlighet på pinne, som ungen tydligvis går rundt med. Eller andre godterier. Er det greit?

Trodde at de fleste mødrene her inne var veldig imot sukker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stappe i en unge godter, som jeg tolker som å tvangsfore en unge med godter, er ikke greit.

Lørdagsgodteri har jeg ikke noe imot.

Skrevet

Lørdagsgodteri er fint, men slikkepinner kan jeg styre meg for... kliss over alt, urgh

Skrevet

alt med måte. lørdager + fest betyr det her.

Skrevet

Hehehehe, Alt med måte

Skrevet

Vesle på 1 år får kjerlighet på pinne noen ganger. =)

Og hun får også sjokolade og litt annet noen ganger.

Men det betyr vel ikke at man stapper i ungen godteri bare fordi h*n får det hele tiden.

Var det noen spesiell unge du tenkte på nå eller?? Hmm..

Skrevet

Om det er greit?

Det spørs på hver enkelt forelder.

Jeg gjør det ikke.

For det første er det bare klisserier med kjærlighet på pinne og for det andre blir den lille gutten min en liten apekatt ;)

Og han får heller ikke godteri på lørdager.

Jeg har ikke begynt med det.

Men så det er sagt: Han vet hva godteri er ;)

Skrevet

Det er ikke greit om det er min toåring. Men jeg synes ikke akkurat du bedriver omsorgssvikt om du gir toåringen kjærlighet på pinne.

Skrevet

"sjips" er noe som faller i smak hos oss og det er jo sååå lett å støvsuge opp:))

Skrevet

Kjærlighet på pinne tør jeg ikke gi pga at jeg er redd for at hun skal få i halsen...Fikk "kula" i halsen selv når jeg var liten.

Synes ikke det er greit å stappe i en 2 åring godterier, men om de får smake en sjelden gang ser jeg ikke noe problemer med.

Skrevet

Om det er greit kommer ann på definisjonen av: "å stappe i".

Skrevet

Min 2-åring får godterier og brus på lørdager og ved spesielle anledninger som bursdager og lignende.

Skrevet

Regner med at du sikter til "unge mødre"? Synes vel ikke det vi så kvalifiserer til betegnelsen "å stappe i" - selv om vår 2-åring ikke får kjærlighet på pinne...

Skrevet

Frøkna på 2 får godteri på lørdager og i bursdagsselskap/jul osv. Ser ikke helt problemet i det, så lenge det kun er på spesielle anledninger. Vil gjerne at hun skal få et naturlig forhold til det. Synes det er verre med alle kakene jeg... Hver gang vi er hos besteforeldre disker de opp med kaker om det er torsdag eller søndag, liker det ikke, hehe;)

Skrevet

Stappe i godteri høres ikke helt fornuftig ut.. Når det er sagt er jeg rene goodymama i forhold til brorparten her inne tror jeg:-p

Jeg er så gæærn og gir ungen min seigmenn og godi midt i uka og jeg da.

Koser oss mest i helga, men jeg får ikke slapp ring om ungen min får godteri på en mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag heller jeg da...

Skrevet

Vår snart toåring får lørdagsgodt :) har ikke litt dårlig samvittighet for det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...