Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Det blir ikke alpetur... for det klaffer ikke med vertsparet. hyyyyl.. hva skal jeg gjøre nå, da?? er så skuffa og lei meg, men skjønner det jo... men søren og, altså. Nå som jeg har ordna meg med sondematen til gutta og greier.. vræææl måtte bare få det ut
Trollmora Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Vræl, hyl, snufs! Så urettferdig! Nå som du virkelig har behov for en tur bort og har ordnet det praktiske. Har du anledning til å gjøre noe annet? Dra ett annet sted i alpene? Eller til syden bare for å slappe av? Eller et kort helg på spahotell? Håper det blir en tur på deg, for det er helt opplagt at du har fortjent en pause nå ) Sttor trøsteklæm fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 SÅ dumt da=0( Men det finnes kanskje noe annet du kan gjøre.....Få med en venninne på SPA eller noe sånt??? Ellers kan du jo stikke ned på eldresenteret og ta et slag bridge???? Ha ha ha ha ha ha ha........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Så utrolig kjipt da!!! Du som gledet deg sååååh.......... Men, hva med en tur til Oslo da:-) Og møte trivelige modenmammaer:-)
Plutseliten :) Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Æsj så kjedelig...typisk når alt er ordnet og forventningene stiger. Jeg synes også du burde ta deg en Oslotur...masse å finne på,slalombakker og afterski med finnes her også... og du kan treffe oss ) Selv om det ikke er i alpene kan vi sikkert klare å jodle for deg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jodlingen er det minste problemet.......
dritgrei hei hei! Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 du superdupermamman, jeg skal jo til oslo første helgen i februar... for å øve riktignok, men det er jo bar 4 timer eller no..... du og jeg kan dra å være vestlandsfanden sammen med de andre modenmammane... det blir stas. Vil du være med så heng på!!!!!
Karomamma Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Å nei, så kjipt!!!! Håper det kommer opp noe annet moro, fårsempel en Oslotur. Det fortjener du virkelig etter denne vinteren!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå