Gå til innhold

Uff....litt kuffa her nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt teit her men... klager litt her for det jeg... snakket med en kar på nettet i nesten 2 mnd nå og skulle treffes til helgen.. så skal han plutselig på date med ei annen han har chattet med..i morgen??? Har aldri møtt han og ingen forpliktektelser, selvfølgelig.. men kjenner jeg blir litt lei meg for det da.. han virket jo så bra!!!! Finnes det ikke håp, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du blir skuffa, hadde jeg også blitt om jeg hadde fått skikkelig god kontakt og oppdager at han skal på date med ei annen:O

Men det finnes vel håp for det, er jo ikke sikkert han liker henne like godt, kan være han bare møter flere i håp om å møte the ONE liksom, og at du kan vise seg å være the one når du møter han:)

Skrevet

Mmm..sant.. men da er jeg jo litt sånn secend best, er jeg ikke?.. så sier han at det var en vanskelig avgjørelse og at han har tengt på meg nesten daglig siden vi begynte å skrive... så hvorfor møtte denne dama da!!!!! MØT MEG!!!!! Hehehe.. F***!! Er så lei av å være singel... Vil ha en å krype inntil, en å stelle litt for..og som kan stelle litt for meg!!

Skrevet

Skjønner veldig godt at du blir skuffa! Dette er noe du ikke burde finne deg i! Uansett hvor godt du liker han. I mine øyne virker han falsk... Han liker deg så godt han tenker på deg heletiden osv osv...

Hvorfor skal han da møte henne? Ufff :( Nå var jeg delvis negativ, men jeg hadde ikke tolerert det!

Han er jo ærlig med deg, men det gir deg jo uansett ikke noe god følelse? Det er dirkete slemt synes jeg...

Hvorfor kan du ikke bare si det som det er? Slik som du skriver overher? Hvis han virkelig liker deg, da skjønner han vel det veldig godt? tror du ikke?

Og uansett, han kunne jo meldt seg på ungkaren hvis han vil velge og vrake:S

Du ble ikke så veldig klok av dette innlegget, han er sikkert en flott mann bortsett fra at han skal på date:S

Skjønner godt at du vil det! Det er så koselig, jeg er i start fasen av et forhold og det er så deilig, han er flink til og hjelpe meg med ungen, lager mat til meg, er skikkelig romantisk egentlig:)

Lykke til, håper du snakker med han før du møter han!

Skrevet

Æsj.. det er helt sant det.. Finner meg ikke i det!! Men.. jeg skrev at vi er jo voksne mennesker og har ingen forpliktelser ovenfor hverandre så om han følte at det var rett, måtte jeg jo bare få ønske han lykke til. Sa jeg setter pris på erligheten hans osv.. Ja-ja.. Da var det ikke prinsen denne gangen heller da..

Typen din en kjekk kompis, eller? Hihi..send han hit'a!!!!

Skrevet

Hehe:P Jeg kan finne ut:)

Dt var vel ikke prinsen nei, men det er alltid en mann der ute, tror nok ikke internett er den riktige plassen og finne de på! Det er mange som har gjort det, men det er vanskelig! (jeg var desperat og lette som en gal) .

Det er bra du har sagt det til han, du kunne jo sett på reaksjonen hans før du bare sa hade:)

Uansett så synes jeg det er bra! Det er bra at du kan si ifra hva du finner deg i og ikke... Jeg hadde ikke funnet meg i det, men funnet meg i det på en annen måte:S

Hvor gammel er du og hvor er du fra?

Har en som virkelig har lyst på dame, han er voksen!:) (veldig veldig snill, sånn god gentelmann):)

Skrevet

Hehehe.. Nå skal du se det begynner sån dib-sjekke tjeneste her.. Hehehe.. Jeg er SNART (!!!!!) 29 og bor i Drammensområdet. Har selvfølgelig verdens nydeligste datter..som alle andre. Hihi.. Flere herfra Dramme-strøket?

Skrevet

Skal jeg fortelle deg om han:-)

Han er en mann på 33 år, han har ingen barn... Han er veldig glad i barn! Han har god økonomi!

Han er romantisk, snill, morsom, god og snakke med ja veit ikke helt hvordan jeg skal beskrive han jeg!

Men han ønsker seg barn i hvertfall, tror han er på leting selvom han ikke sier det!

Han er ikke høy han er litt lav, han har bra kropp! Pent smil:) (håret er ikke så bra), men hva gjør vel det?

Han er glad i og reise, og reiser en del i forbindelse med jobben.

Veit ikke hva jeg skal skrive, men han er i hvertfall en herlig mann!:) også bor han 40 min unna deg:P hehe

Familie er utrolig viktig for han!

Skrevet

har du flere kompiser kanskje?

En til meg også?? :=)

Skrevet

Hmm... Kongsberg?, Vestfold? Tja.. kanskje det kunne være noe.. Hehehe.. Hva jobber han med?

Skrevet

Han er sånn journalist!:) Han bor i Moss, men det er ikke så langt, han er glad i og kjøre bil:) hehe:)

Skrevet

Hmm.. dette er jo intresangt da!!! Absolutt!! hehehe.. Må legge meg nå.. laaaaang dag med pakking i morgen. men kan jeg sende deg en pm? HEhehe.. Vil gjerne skravle med med deg siden...?

Skrevet

Ja send meg postmelding:) Vi prekast, sove godt og ha en fin dag i morgen:)

Skrevet

Kanskje, det spørs:) Hvor gammel er du og hvor er du fra? Jeg er jo bare 20 så kjenner ikke så mange voksne:P

Skrevet

Får ikke sendt pm til deg jeg... full kasse? Snakkes sikkert mer i morgen da. Natti

Skrevet

Nå er den ikke full lenger:) Snakkes i morgen:) Natta:)

Skrevet

Hmm nei det er ikke lett, jeg vet jeg hadde blitt både skuffet og rasende om det var meg som opplevde dette..Er vanskelig å gi noe råd på hva du skal gjøre for selv sikler jeg etter en uoppnåelig kar som en tispe i løpetid så, men håper du finner ut av det:)

Skrevet

Haha så nå at det var spleising på gang hær:) Flotte greier, lykke til:):)

Skrevet

Hehe, nei jeg må vel klare fikse noe selv etterhvert!

Skal heller rope etter deg her inne om det står like dårlig til når sommeren er her. Du får heller satse alt på spleisinga med HI og kompisen din. Virker som hun har max uflax med menn så hun trenger nok en stabil og oppegående type:=)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Hahaha, artig tråd :-).

Har du flere kompiser så send en til meg også! Ti-hi!

Ps: Tror de bra mannfolka fra nettet er tatt. Er en del sånne super flørtere der. Mange med dårlig selvtillit som chatter med mange. Egentlig så tror jeg de er redde (som mange andre), og bruker internett som en sånn falsk tilværelse i stedet for å satse 100% på en.

Jeg har kuttet ut nettet. Min drømmemann møter jeg LIVE :-).

Masse kjærlighetsstøøøøøøøøøøøøv til oss ALLE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...