husmusa Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2008 er det ikke flere her som jobber eller
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jobber på sentralbord/resepsjon + har litt andre ymse oppgaver (om det lett blir til i en slik jobb) Trives helt greit, veldig koselige mennesker jeg jobber med men absolutt ikke noe jeg vil jobbe med resten av livet. Jeg trenger å kunne utfolde meg litt mer kreativt, kontorrotte er virkelig ikke drømmejobben, heller motsatt i grunn
snull Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Sykepleier på sykehus (kirurgisk sengepost) og stortrives
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå