<3 + <3 + ? Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Har brukt disse p-pillene siden sønnen min ble født i mars. Fikk mensen igjen etter 5 uker (heldige meg :-p), men mista den igjen med pillene. Nå har jeg jo slutta fordi jeg ønsker en baby til, men når blir da min IKM? Hadde en kortvarig blødning rett etter at jeg slutta, skal jeg telle 28 dager fra den dagen?
lana<3 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Jeg ble gravid på cerazette og sluttet med dem pga av det....nå har nettopp venninna mi også blitt gravid etter ett år på dem.... For noen tar det bare noen uker før kroppen er iorden igjen og andre tar det mnd....anbefaler deg å begynne med temping og føre inn tempen på fertilityfriend.com da vil du se om eggløsningen har kommet igang og når... Lykke til:)
<3 + <3 + ? Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Eh....hva er temping? *føler seg dum* skulle ikke tro jeg hadde en fra før....
lana<3 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Uff beklager....jeg bare regner med at de nye vet hva jeg prater om... Måling av din basaltemperatur, du måler din temp i fullstendig hvile på samme tid hver dag gjennom en eller flere sykluser, og hvis du da har eggløsning vil du som oftest ha en lav temp før el og en høy temp etter el.....dette fører du på et skjema hver dag og maskinen vil da fortelle deg når du har eggløsning og om du har hatt eggløsning... her er to nyttige sider: www.pernille.info en side om alt en prøver trenger å vite www.fertilityfriend.com Hvis du ser nedover siden her ser du tempeklubben vår og hvis du går inn på linkene vi har lagt ut kan du se de forskjellige sine sykluser...
lana<3 Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Dette er min temp kurve denne mnd..og hadde jeg ikke tempet hadde jeg ikke funnet eggløsningsdatoen for min el var en uke forsinket denne mnd....det røde krysset er når maskinen mener jeg fikk eggløsning... http://www.fertilityfriend.com/home/lailaelin
<3 + <3 + ? Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Takker for godt svar. Jeg lar det nok gå et par måneder før jeg evt. begynner med noe sånt. Så får jeg se.....sist ble jeg gravid på første pp uten egentlig å prøve så veldig er jo lov å håpe at det skjer igjen
lana<3 Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 jepp det er det jo...og som du leste så ble jeg gravid MENS jeg brukte cerazette...
**Håper** Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Jeg brukte Cerazette p-pillene. Fikk heller ikke mensen da jeg brukte dem. Da jeg slutta med dem fikk jeg tilbake ordentlig mensen etter 6 uker og hatt normal syklus etter det. Men ikke blitt gravid enda da. Er i min 3 pp nå og går vel over til 4 pp snart:=(
temine Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Jeg brukte de og slutta midt i desember. Fikk så en blødning og har regnet fra føste blødningsdag...selv om jeg tror jeg må vente noen pp til før det blir ettersom jeg gikk på cerazette i 2 år, og ikke hatt noen blødning på ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå