(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Vært stille fra dere i dag... Feirer dere nedgangen deres? Hehe. I dag har jeg -gått tur -drukket mine 3 liter med vann -spis en wienerpølse i LOMPE til middag.. haha. Middagen min var ikke akkurat ketose-flott, men jeg er forsatt i ketose og tar det ikke så tungt akkurat nå. hehe. Enn dere da?!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 enn i dag da? hvordan går det med dere i dag?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 her går det ikke så bra.har nettopp trøkka i meg 3 marsipanpølser :-(
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Vet ikke akkurat om jeg er en superslanker, men har gått ned 300 gram fra i går, og det på tross av at jeg fikk mensen i natt! Holder meg til rug knekkebrød fortsatt, og prøver å ignorere sjokoladen som roper på meg ifra godisskuffa. Klart det så langt. ;o) Gubben har overkommet godissuget, og håper på at jeg klarer det samme, lettere for han hvis jeg ikke sitter å trøkker i tryne sjokolade og potetgull rett forran øynene på han. ;o)
Sistah*G07*J09* Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Går kjempe greit her, men kjenner at kroppen min begynner å få sukker nød. Har bare holdt på siden mandag, men i mårrest veide jeg 1,5kg mindre enn da jeg veide meg før jeg begynte å slanke meg. Siden jeg ikke er noe særlig på aktivitet, så spiser jeg rundt 1500kacl pr.dag. Spiser akkurat det jeg vil, bortsett fra snop og ting med mye fett. I dag skal vi ha kjøttboller til middag. Spiser heller ikke potet,ris eller pasta. Men i dag, så hadde jeg glemt å ta opp brødet mitt (ingersrugbrød). Så da ble det endel frukt til frokost og nudler til lunsj i fjor da jeg holdt på med dette, så klarte jeg å gå ned 12kg på ca. 2mnd!!! så satser på at jeg har gått ned de 20kg jeg skal ned før sommeren
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Jodda, det går så fint! Lite aktivitet i dag, da mini har vært våken stort sett hele tida. Men gjort litt husarbeid da ;o) Og spist polarbrød og omelett til lunsj! Drikke? Hmm.. ikke 3 liter vann, men sikkert 2liter is-te, vann, te...osv ;o) Vekta viser forøvrig ikke noe mindre,men tror jeg har mista mine kg med startvekt!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Det går fint, har gått ned 1,7 kg hittil. Hadde en nesten-ulykke i bilen i går, og mistet ALL lysten på sorbet isen mamma hadde kjøpt med seg. Hell i nesten uhell. ;o)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Jeg trener forresten mye. Har trent 8 av ni dager nå, og den 9ende dagen var det ikke en mulighet til det. Ellers går jeg og går jeg. Gikk i en time på ganske høy hastighet igår, ble god og trøtt skal jeg si dere! Sover som en stein om natten!
lenej :o) Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 halloen!! idag.. ja, idag.. idag har vi vært tili oppe til en forandring! mini våkna kl 9, å sia da har det gått i ett! vi hold "liksom" på å rydde vekk jula da.. samtidig som eg bake brød.. no sitt eg å kose meg med julgløgg, mens mini sovne inn, til sin formiddagslur.. han begynte på den tidligere, men ble vekt av bråke-nabo..! har kost oss med brødskiver idag, med hvit og brunost. selv om mini ikke likte brunost.. hadde jo tenkt oss ut idag, men måtte heller bake brød, så vi får gjemme gåturen til imorgen har begynt å trimme på kvelden med min kjære, vi tar litt styrkeøvelser.. men han datt ut etter første gangen, så da er eg alene...
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Opp! Noen må preike litt med meg, jeg kjeder meg enormt!
*Rutletutt* Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Vil vel ikke kalle meg en superslanker, men skal tenke på hva jeg putter i meg og være aktiv og gå masse tur - jeg ammer jo, så skal ikke slanke-slanke meg. Behøver heller ikke bli kvitt så masse kilo, men heller bli litt strammere;o/ Jeg var 57-58kg før jeg ble gravid med Milla og nå, 5 mnd etter er jeg nede i 54-55 - så jeg er storfornøyd:o) Har hatt dårlig appetitt siden fødselen, så det har jo hjulpet på;o) Jeg klarer nesten ikke middagsmat lenger, og spiser stort sett knekkebrød til alle måltider + en nutrilettbar (ikke pga slanking, men fordi de er gode og enkle å spise når jeg har en baby på puppen;o) og nøtter. I dag har jeg spist: to solruta spelt knekkebrød til frokost med løvtynn spesial salami + agurk og med hvitost + agurk og paprika + 0,7l vann en nutrilett-bar og en pose med Polly småsulten (nøtter og bær) + 0,7l vann. Til middag skal jeg lage hjemmelaget pizza med kokt skinke og masse salat + 0,7l vann. Til kvelds spiser jeg en appelsin eller et eple + drikker en-to store kopper ammete. Skal jeg kose meg spiser jeg peanøtter eller popcorn. Jeg tenker ikke så mye over lavkarbo ol, men spiser det jeg liker best - jeg er ikke glad i kjøtt og elsker brødmat (men GROVT), så kommer nok aldri til å klare en løavkarbo-diett;o) Har gått lang tur med vognen i dag - det gjør jeg stort sett hver dag.
boble <3 Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 I dag har jeg hadd en liiiiten sprekk må jeg tilstå... Spiste baguett til lunsj, prøver å kutte ned på brødmatmen måtte bare ha den:0) Men har vært flink å trenet både mandag og tirsdag da. I kveld kal jeg på bursdagsfeiring til ei venninne så blir tapas på restarant, skal være flink å droppe sjokoladekaka etterpå ( håper jeg;0))
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Hei hei!! Her går det kjempe fint! Er så flink atte.. Skulle gentlig begynne å trene på trenigstudio idag, men måtte få bilen på verksted.. Dritt bil!! Så da gikk hele formiddagen til det.. æsj! Da må jeg vente til fredag før det er barnevakt på trimmen igjen.. Men bedre at jeg begynner da, og ikke venter til mandag da! *stolt* Knasker gulerøtter når jeg er små sugen, samt extra tyggepastiller uten sukker.. hehe
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 LAv-karbo klarer jeg, men liker jeg ikke. Brød er livet for meg! Har gjerne lite matlyst fra før og da er det håpløst å kutte ut en av de få ting jeg alltid kan spise litt av. Heldigvis sliter jeg ikke lenger med søtsuget, det gav seg leeeeeeeeeeeeeeeenge(!) etter ammeslutt men jeg er bare glad for at det gav seg til slutt. ;o)
En liten og snart en til Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 Kjenner at sukkerabstinensene begynner å slippe taket... Siden det bare er 2 mnd siden fødselen og siden jeg fullammer slanker jeg meg ikke "på ordentlig" men prøver å leve så sunt som mulig. Prøver å gå en tur hver dag med junior (for da sover han gjerne et par timer i vogna) men fikk besøk i dag... Ellers spiser jeg ryvitaknekkebrød istedet for brødskiver og prøver å spise omelett, salat eller lignende til lunsj. Har dessuten kjøpt inn ulike nøtter og tørkede frukter/bær. Funker flott når søtsuget blir for stort!
Alba44 Skrevet 9. januar 2008 #17 Skrevet 9. januar 2008 Det går bra! Byttet ut mitt høyt elskede brød med knekkebrød fra nyttår, så her knekkes det mange ganger om dagen )
cheni Skrevet 9. januar 2008 #18 Skrevet 9. januar 2008 Motivasjonen er på topp! I dag GIKK jeg på butikken, har lekt masse med mini, gjort en god del husarbeid... jeg har vært flink jente med andre ord! ) Spiste to delikatesse sesam med smøreost til frokost, en salat med kylling og pasta til lunch, en yougurth til mellommåltid. Til middag blir det laks med poteter, gulrot, brokkoli og lofoten fiskesaus. Når søtsuget blir for stort tar jeg meg en bit med nutrilettbar med karamellsmak. Spiser masse frukt til mellommåltider... Har ikke vært inne på tanken på å sprekke en eneste gang... dette skal jeg fullføre!!! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 9. januar 2008 hej hej! I dag har jeg spist roastbeef-salat til middag, jeg er redd jeg har spist litt for mye karber i dag men men... Det går ned ned ned... Deilig å se. Vannet helles inn i mengder og jeg drikker ikke noe annet en vann. Sist jeg gikk på lavkarbo ble huden min utrolig fin, nå sliter jeg med noen kviser her og der. Irriterendes, men jeg håper det bare er noe skit som må ut før det blir bedre. Også må jeg si at jeg syndet og dyppet fingeren i peanut-smøret når jeg smurte kveldsmat til Lille. Hehe. Det er ganske mye sukker i mills sitt så det er ikke bra for lavkarbo'n. Noen som vet om peanut-smør uten sukker eller med søtningsstoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå