Gå til innhold

syden når baby er 3 mnd gammel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen vært i syden med en så liten baby og har noen erfaringer og dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiste til syden med en 2-åring og en på 4 mnd, det gikk veldig bra. Vi snakka med helsestasjonen først, og de annbefalte at vi reiste etter at barnet hadde fått den første vaksina si. Den får de jo rundt 3 mnd.

På flyet sov han hele veien, ikke noe problem...................

Skrevet

Supert. Babis sover mye, mor og far kan kose seg i sola, og ta babis med på restaurant om kvelden... trenger ikke passe på at han krabber rundt på gulvet og får i seg bakterier, fullammes, trenger ikke tenke på mat,

Blir fortsatt rom for kjæresteferie med så små barn. Værre blir det når de nærmer seg året. Piller og spiser på alt, sover mindre, våkner tidlig og problemer med å holde dem i skyggen...

Jeg har reist MYE til "syden" med småttiser. Bare positive erfaringer!

Skrevet

Jeg skal til syden 6 uker etter at småen kommer til verden.Eller 6 uker etter terminen min for å si det sånn.Det går nok bra:)

Skal til Kreta,så er ikke akkurat verste plassen å ta med en liten en:)

Skrevet

Lurte også på det samme.

Satt nettopp og surfet på nettsider med turoperatører.

Lurte litt på Tyrkia i aug/sept. Da er minsten ca 4 mnd, og eldste nesten 3,5 år.

Skrevet

Min legesøster har dratt mest til Spania med sine to små. Dette fordi helsevesenet er bedre i Spania enn i f.eks. Hellas og Tyrkia. Da eldstemann på 4 fikk diaré på en av turene, fikk de kjempefin behandling og oppfølging.

Skrevet

Heisann!

Kjempeenig med Phantom over her!

Har tidligere vært i Spania og Bulgaria med barn på henholdsvis 4mnd og 1 år og det gikk kjempefint!

Reiser til Bulgaria hele august i år med baby på maks 6 uker (om den kommer til termin, da!) og gler meg til det. Nå har vi egen leilighet, så da kan vi styre tingene mer selv, men det hadde sikkert godt bra på hotell, også!

God tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...