Gå til innhold

Masse spørsmål i ettertid!!! hmmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet i dag( har aldri blitt det før) oh hadde litt blødn etterpå, er det normalt??

fikk beskjed om at legen fikk 2-3 fingrer inn i livmor halsen... er det det samme som 2-3 cm åpning. jeg var myk i tilleg til åpning men livmorhalsen var fortsatt lang... er jeg modnet da eller bare delvis modnet?? UFF TENK AT ALT DETTE TENKTE JEG PÅ ETTER AT JEG KOM HJEM OG IKKE MENS JEG VAR PÅ SYKEHUSET!! noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødning er helt normal! (ikke mye, men litt)

2 - 3 fingrer inn i livmorhalsen betyr at du har 2 -3 cm åpning ca.

Myk livmorhals = moden (så vidt jeg vet), det betyr bare at den er klar til å åpne seg og flate seg ut.

At den fortsatt er lang betyr antakelig bare at du har litt mer tid på deg til å komme deg på sykehuset når riene starter :-) Hadde du hatt avflatet livmorhals og 2 - 3 cm åpning kunne det betydd at det kan gå veldig raskt når der først starter...

Skrevet

Tusen takk... føles litt bedre med litt svar i hodet!! he he

så da kan det jo hende at det kan skje noe i nærmeste fremtid. hvis ikke så blir det kur på fredag likevel!! Men igjen , tusen takk for svarene!!

Skrevet

Jeg ble strippa med 1. mann. Hadde bare 1 - 2 cm åpning. Fikk murringer i ryggen natta etter - de gav seg. Hadde masse kynnere mer eller mindre regelmessige dagen etterpå. Så gikk plutselig vannet på kvelden og småen var ute 1 1/2 døgn etter strippinga.

Lykke til :-)

Skrevet

Plompen,ny kur? Hva vil det si? Jeg ble strippet på fredag og her er alt klart,men ingen ting skjer... jeg bødde i 2-3 dager,men ikke friskt blod. Og det er vanlig.ringte å spurte jeg.. :)

Skrevet

med kur mener jeg at fødselen min blir i gang satt å fredag hvis det ikke har skjedd noe til da. men de prøvde stripping i dag for å se om det hadde virkning. jeg håper på det beste...lykke til til deg også

Skrevet

Håper det starter da. er du over termin dato? 6 dager igjen jeg,men hadde ca 4 cm åpning på fradag,så nå vet jeg ikke hvordan det er der nede.. Men var hos legen i dag og han var super stresset,men sa om ikke jeg hadde født innen mandag,skulle de sette meg i gang i løpet av neste uke.. Men jm som strippet meg forrige fredag trodde ikke jeg ville gå til over helgen en gang,men så sitter jeg her da... kjedelig å vente sånn.. Lykke til til deg og håper det går bedre for deg enn meg..

Skrevet

uff ja eg er 8 dager over termindatoen og virkelig DRITTLEI!!

jeg var på overtidskontroll i dag og da strippet de meg for å se om de kunne få i gang noe. gårog kjenner på litt murringer no så det blir spennende... det er merkelig kor lei vi blir av å gå slik men kor FANTASTISK fort det er glemt når vi får den lille i armene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...