Monajenten Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Hun er fire år, og gleder seg masse:-) Noen som har barn som har gått på danseskole? Er det noen spesielle klær de bruker? Gymsokker? Takker og bukker for litt starthjelp:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Hehe, blir sikkert morsomt å følge henne første gangen der hun hopper og sprette av glede Masse lykke til.
Monajenten Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Tusen takk, tror nok mamma er like spent;-) Hun er veldig klar over at det kun er første gang jeg får være med, og resten er det uten foreldre. Var ikke helt med på det i starten, men nå virker det som hun gleder seg masse;-)
Solitude Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Spørs hvilken type dans. Min elste går på jazzballet og der gik de fra gymsokker over til joggesko for et par år siden. Min mellomste går på mer sånn "gammeldags" dans..hehe... og der bruker hun bare gymsokker. Noen av de andre har gymsokker imens noen har vanlig sko på seg. Noen kommer i full ballerina/prinsesse utstyr imens andre har bare vanlig tøy på. Så det kan jo variere veldig Men gymsokker gjør jo at de ikke sklir så lett på gulvet...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte til tantebarnet mitt alt av danseutstyr som kjole og sko på H/M rimelig er det jo også! Tights, dansekjole/body/skjørt og sko er det vel de trenger??
Monajenten Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2008 Det er barnedans, sa dansedamen, hehe;-) De er jo bare 4 år, så tenker som så at det helt sikkert holder med gymsokker. Har sett på det "ballerinautstyret" på H&M, men er litt redd for at hun skal bli den eneste ballerinaen;-) Kanskje jeg skal bare kjøpe et fint og komfortabelt skjørt, og så ser vi hva de andre har på.
Solitude Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Syns det var god ide, så kan du heller se etter den første gangen om det er nødvendig med noe "utstyr" Lykke til... er bare såååå hærlig å se på de små når de blir så engasjerte i dansen. Og gjerne fortsetter når de kommer hjem også Men vær forberedt på at når hun kommer til dansen så kan det være at hun ombestemmer seg og syns det hele er litt skummelt Var en på dansegruppen til mellomste som trengte et par ganger for å venne seg til tanken at mamma ikke var inne på rommet hele tiden
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hehe, det tenker jeg Du får si ifra når hun har vært der Dessuten tror jeg du får høre det hele kvelden Nevøen min var sååååå lykkelig over å ha vært på musikkskole. Så glad at han måtte ringe tanta si for å fortelle, Skulle ikke legge seg før han fikk gjort det De er herlige i den alderen
Monajenten Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2008 Ja, jeg er forberedt på det. Hun er litt mammaete akkuart på det området. Men hun klarer seg jo supert i barnehagen. Det som er litt kjipt, er at det koster 1000 kr...hehe så jeg håper hun vil fortsette, ellers blir det en dyr dansetime:-o Hehe neida, vi skal visst betale 50 kr første gangen, og så bestemme oss for om vi vil fortsette. Men første gangen får jo jeg være med:-/ Men ja, jeg gleder meg masse. Hun elsker å synge og danse, er så herlig å se på, håper hun koser seg:-) Og så er jeg så "dum" at jeg tenker at om man virkelig vil bli god i noe, så må man jo begynne tidlig.
Denice Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte på H&M og Cubus jeg.. så fornøyd.. helt til instruktøren kunne fortelle at "de må ha like drakter alle sammen..pga fremvisning til våren" Så var jeg deg, ville jeg sjekket med skolen før du kjøper noe.. Ellers lykke til!!!
Monajenten Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2008 Åh, hehe. Tusen takk for tips, da hører jeg med skolen imorgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå