Gå til innhold

Hvilke bakovervendte bilseter er bra og ikke for dyre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvike kilosklasse du tenkte på da? Har et britax twoway elite 9-25 kg og er superfornøyd. kostet 2300. det er et sete enn kan bruke begge veier

Skrevet

Hun veier snart 9 kg. Så den høres bra ut. Hvor fikk du kjøpt den?

Skrevet

Jeg kjøpte det på baby comfort, snuppa mi elsker det nye setet sitt og sitter å synger hele tiden :)

Skrevet

Britax har noen "billige", de er av og til på tilbud til 1990,-,men tror de koster 2490 fast.. Husker ikke det eksakte navnet, men du bør sjekke ut Britax hvertfall, det er gode seter, ikke tar de så stor plass heller. Mye mindre enn HTS setene.

Skrevet

Takk for svar :) Gjør ikke noe om de tar mye plass, for vi har stor bil. Noen flere tips? Hvor mye koster HTS?

Skrevet

Britax Two Way Elite, kan ofte finnes i pris fra 1500 - 2000.

Britax Secura, koster rundt 2500 tror jeg.

Skrevet

Tror det ligger på litt over 3000 kr.

Ville heller valgt et av Britax setene om det passer i bilen, men det fordi jeg foretrekker Britax. Men det viktigste er at setet sitter skikkelig i bilen deres :-)

Skrevet

Kan jeg kjøpe Britax i en butikk i nærheten av Oslo, eller bare på nettet?

Skrevet

er ikke kjent i Oslo, men regner med de iallefall har babycomfort et sted i byen der. Søk på forhandlere der du... :)

Skrevet

Takk for svar :) Da blir det nok den. Er den fin å sove i forresten?

Skrevet

Vi har et HTS sete og det er veldig bra,men det har noen ting som irriterer meg grenseløst. Den dingsen man fester beltespennene i er veldig langt inn mot ryggen, så unge sitter nesten på den.

I tillegg så har det skjedd ett eller annet med en dings som beltestrammern ruller over når man strammer selene. Vi måtte levere setet inn på reparasjon i dag pga det.

Men er fordel er at barnet sitter veldig høyt og fint i setet, han ser masse ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...